brainwildchild

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Ronja Olsson - 9 juni 2014 20:30

                           

Av Ronja Olsson - 9 juni 2014 20:24

Imorgon springer jag ut på fatburnsparken och är klar med gymnasiet. Den här dagen trodde jag inte skulle komma så här fort, som jag har utvecklats, som jag har förändrats under de här tre åren. Vilka kunskaper som kommit till mig, vilka minnen jag fått och vilka svårigheter jag upplevt. Jag har haft en underbar klass, trots att stämmningen och lagandan inte är den bästa, men det klarar vi, Imorgon säger jag hejdå till MaP11a, jag säger hejdå till Thoren Business School, hejdå till medborgarplatsen och på återseende åt sthlm. 


Johan har varit med mig sen i onsdags, ett litet avbrott när han sov hos sin familj i gävle på fredagen och jag hos mamma. Dock var jag ut på krogen för att fira min bästa vän Jennifer som fyllde 19 år, och då kom Johan och Niklas. På lördagen var jag på sightseeing i gävle och sedan tog jag o johan mammas bil och åkte till sthlm. Åkte ut till elfvik och åt sushi och så tog vi det lugnt. Igår var vi på långpromenad i sthlm och vi gick runda 23000 steg. Först bort till ropsten, tog tuben till stan, sedan träffade vi maria montazami och sedan ut till djurgården för en promenad innan en promenad till slussen :) Idag har vi varit på gärdet en stund, brännboll för klasserna och lärare men jag o johan åkte ganska snabbt då vi skulle fixa hemma, nu är allt nedpackat i bilen och on its way. Johan körde för typ två timmar sedan. Min vackra vad han ställer upp och gör för mig <3  


Men nu ska jag klippa pappa och sedan lägga mig och sova, 05.00 ringer klockan. 06.30 börjar champangefrukosten och 12.00 drar utspringen igång. Däremellan lite blandade saker.  

Av Ronja Olsson - 9 juni 2014 08:00

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards