brainwildchild

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Ronja Olsson - 6 oktober 2014 21:27

Helgen var ganska så händelserik om man tar bort söndagen. VI hade förfest hemma hos oss, innan vi gick vidare mot stadshotellet. Men förfesten var nog ett x antal timmar och Ronja var jättefull när hon kom till hotellet. Bra. Vaknade på söndagen med en bakfylla från helvetet och låg döende större delen av dagen. Gick dock till regementet för att hämta min telefon jag glömt på hotellet och sprang förbi via venetto för en pizza. Döende i soffan avslutade jag söndagen. Det var en grymt kul kväll, så det var värt mödan iallafall. Men alkohol vill jag inte se på ett bra tag nu framöver. Idag var jag i skolan och åkte förbi Tone en snabbis för att mocka och fixa inför kvällen. Har henne på fredag och lördag och ska då rida ut tänkte jag. Johan åker ut i fält så blir ensam hemma och ska förhoppningsvis försöka klara det utan att dö av separationsångest. Försöker vara borta så mycket som möjligt i helgen för att klara det tror jag. Har så jäkla ont i handleden, haft det i snart två månader, dem röntgade den när jag var på sjukhuset efter jag ramlat av och jag hade ingen fraktur eller något sånt, så en stukning eller nerv i kläm kanske. Ont så utav helvete gör det iallafall.        

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards