brainwildchild

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Ronja Olsson - 9 oktober 2014 10:57

Torsdagen var produktiv för stunden, nu blrjar det svalna. Innan klockan åtta hade jag skjutsat Johan till jobbet, tankat bilen och ätit frukost. Nu när klockan är 11, har jag pluggat och sett 4 avsnitt av olika tvserier. Ska jobba ikväll, vilket känns skönt då jag inte vill vara hemma så mycket, johan är ute i fält under helgen så är ensam hemma tills söndag. Försöker hitta på så mycket som möjligt att göra så jag slipper vara hemma och känna mig ensam. Natten och kvällen är värst, då jag har svårt att sova utan Johan, men hoppas att det ska funka med att ha på en tshirt på en kudde och gosa med den istället. Ohh! Sist johan var borta så kunde jag sova strövis, en timme hit, en timme dit. Men måste bli van med det. Totalt har han 16 fältdygn (nätter) som han ska vara borta. Resterande del av året. Det kanske inte känns som mycket men det är bara för att han har typ 8-9 styckna i rad i november som gör det jobbigt, samt nu har han tre i rad. Hade det varit en natt hit, en natt dit hade det varit annorlunda. Men men får göra det bästa av situationen. Det jag tänkt göra nu när han är borta är, plugga, åka till stallet på fredag och lördag, städa upp här hemma, fixa lite på johans sista födelsedagspresent (har nu fixat 5 styckna än så länge, han ska få allt han vill min älskade), träna och jobba iallafall två kvällar. 

Så mycket som möjligt för att hålla tankarna och separationsångesten så långt borta som möjligt. 

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards