brainwildchild

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Ronja Olsson - 12 oktober 2014 18:45

Nu när johan är på övning så betyder det att han får extra pengar vilket betyder att vi troligen köper en till tv! YEY! Sen så har jag hittat en ring som jag skulle vilja ha, dock ingen förlovningsring, lite tidigt för det. Men en fin ring att bara ha på vardagarna och veta hur mycket Johan älskar mig! Pik till johan ;))


Iallafall back to tvn, vi har iallafall bestämt oss att den ska vara större än den vi har nu alltså 50tum, så 55 elller 60tum blir bra :) Har kollat dels på en Sony 60tum smart tv såklart, eller en Samsung 60tum samrt och 3D. Sound´s good, Såklart ska vi åka och kolla på dem, men nån av dem blir det :) Den här månaden ska jag nog köpa nytt soffbord Det som vi har nu är lite väl litet :)

Av Ronja Olsson - 12 oktober 2014 07:57

Söndag, äntligen söndag! Idag kommer Johan hem, efter att varit ute i fält sen i torsdags. Jag har saknat honom så mycket, så nu sitter jag och räknar ner tills han kommer hem ca 8-9 timmar kvar, han visst inte om han slutade 16.30 eller 17.30 Jag ska hoppa in i en dusch nu innan jag sätter mig ner med frukost och plugg.

Fick ganska mycket gjort igår. Var till stallet på morgonen, tog en promenad på eftermiddagen, städade upp här hemma och pkuggade ungefär hela kvällen. Gick och la mig vid 22.30 tror jag. Sover så dåligt när Johan är borta, drömmer marddrömmar och vaknar ofta. När han ska ut i ca 8 dagar ska jag ta ner mamma, jag klarar med nöd och näppe tre nätter men åtta nätter, Nej det gör jag inte. Sedan får det tankarna på rullning inför den dagen johan åker utomlands i tjänsten, jag kommer vara ett vrak, det jag vet redan nu är att jag då kommer ta ett halvår ledigt från skolan om jag fortfarande pluggar vill säga. Tror det är enklare för mig att fokusera om jag jobbar och är borta så mycket som möjligt, än sitta hemma vissa dagar och försöka plugga. Men det tar vi när den dagen kommer. Jag hoppas själv att den ALDRIG kommer, för återigen kommer mamma få flytta ner och bo med mig dem månaderna, jag klarar inte av att vara själv mer än ett dygn eller två.

Speciellt om han är i ett annat land och strider mot dem där äckliga IS eller ryssarna. Vad vet jag vilka idioter som härjar då. Dem där äckliga IS kan vi långsamt tortera och halshugga anser jag, hur kan man om man är religös. För en sekund tro att mörda människor är något gud vill??! Nej dem där jävlarna har rökt på för länge och tappat förståndet helt. 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards