brainwildchild

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Ronja Olsson - 20 oktober 2014 11:00

The Thirsty Games...

Av Ronja Olsson - 20 oktober 2014 09:26

Spenderade helgen i Gävle, dop samt mys med vänner stod på schemat. Åkte upp på fredagen efter vi hade varit i stallet och jag hade pysslat med Tone. Svängde förbi brahehus för att köpa motorolja samt polkagrisar. Börjde med att hälsa på Jennifer, därefter åkte vi och köpte mat och åkte därefter till johans syster för att äta det och sedan till sätra för att sova. 

På lördagen var det dop för Malte i Strömsbro, efter det och fika åkte jag till skutskär för att dels umgås med mamm ett tag, åkte till Sofi efter det och myste med dem, käkade tacos och satt och hängde. Myste med Bernad och lillgrisen. Runt 23 åkte jag in mot stan, svängde förbi en polare som jag inte träffat på jättelänge och knackade på för att överraska honom. Men han öppnade inte och blev skitsur för det, ja då vet jag vart jag har den vännen, om en kompis som bor ca 50mil från gävle kommer för att hälsa på en stund och man blir arg för att man väckte honom vid 23 , då vet jag vart jag har dig. Var lugn, jag kommer inte göra om det, jag kommer nog inte åka och hälsa på dig om du ska bete dig såhär....


På söndagen firade vi Johan och hans mor, därefter åkte vi till johans far och hälsade  på samt åt middag. Var hemma i eksjö vid 21.30 ca. Idag är jag ledig och ska gå till biblioteket vid lunch och sitta och plugga tills jag är klar. Imorgon är det skola, Tone och gym på schemat. Jag har iallafall saker att göra. 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards