brainwildchild

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Ronja Olsson - 28 oktober 2014 23:10

Klockan är 23.10, så här länge har inte jag varit uppe på en vardag sen ja.. Somras. Jag är verkligen inte en kvällsperson, men idag har jag faktiskt inte varit så trött nu på kvällningen och jag tog en promenad mellan 20-21. Skuggade och körde lite styrka också. Man lär iallfall försöka komma igång igen. Började dagen med att chilla fram till 9 då Patrick och Ida hämtade upp mig. Åkte till skolan på "Inför tentamen" där vi kunde ställa frågor osv. Tog endast en timme så vi pluggade även  ca 60 min innan vi åkte hemåt. Var förbi Willys och handlade lite samt hämtade ut ett paket med böcker inför kommande kurser. Som tidigare nämnt så försöker jag sprida ut bokköpen så att allt inte blir en klumpsumma veckan innan kursens start. 

Gick hem och kollade på Arrow och fixade lite, sov även ca en timme också innan jag satt mig och pluggade stenhårt fram till halv 19. Spelade även lite Tvspel med nicklas, dock fick jag ju storstryk så lär öva öva öva... 

Tillagade kålpudding på kvällningen, Nicklas åt iallfall men inte alls mycket, Johan såg skeptisk ut när han kom hem och åt ingenting. Bortskämda ungar.. Kålpudding är ju svensk husmanskost på högsta nivå, så jävla gott med kokt potatis och gräddsås till!! Men men!!!

Som sagt så tog jag även 1h promenad. Löft upp crosstrainern så mankan träna. Efter duschen så har jag pluggat från 21.30 till 23.10 Vilket jag tycker är bra jobbat!! Men vad ska man annars göra? Har tentan på fredag.. 


Imorgon ska jag prata med en hälsocoach, därefter ska jag gå till fiket med Ida och Patrick, så ska vi plugga tillsammans. Därefter får vi se om jag får jobba imorgon, är tillgänglig mellan 16.30 och 21 så märker imorgon bitti om de behöver en vikarie. Imorgon hoppas jag även jag får mitt paket från gymgrossisten!! 


Nej, nu ska jag gå o lägga mig. Johan har nog redan somnat och snart går ögonen igen på mig också.. 

Av Ronja Olsson - 28 oktober 2014 11:15

Age is but a number, clearly shown by this beautiful old foxTurns out that dragons are real and they come from South Africa (Latin name 'Smaug gigantaeus')

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards