brainwildchild

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Ronja Olsson - 30 oktober 2014 14:34

Här sitter jag, eksjö bibliotek. Pluggar, läser, gör övningstentor. Drar mig själv lite i håret och ser ned på pappret framför mig. Tentaångest till tusen, ska jag klara det? Vad kommer det för frågor? Vad behöver jag lägga ned tid på? Sen kommer tankarna - äh men vafan de här klarar du, mycket repetition.

Sanningens ögonblick imorgon!

Pluggade först med Ida och Patrick men dem hade annat att göra idag också. Jag har en sambo som jobbar till 20 och en tillfällig inneboende parasit som bara sover. Så nä hemma kan jag inte plugga. Tänker göra klart övningstentornaoch därefter läsa lite i kursboken.
Därefter är tanken iallafall att jag ska promenera 30 - 50 min. Så man får röra lite på sig. Runt 18-19 börjar jag med middagen, mest för att om Johan vill ha så ska det vara någorlunda varmt.

Imorse när Johan väckte mig så var det blå himmel och solsken, snacka om att jag njöt. Saknar sommaren redan! Nu är det gråare och mycket tristare. Hoppas att solen kommer tillbaka till imorgon, efter tentan ska jag till stallet och rida :)

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards