brainwildchild

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Ronja Olsson - 31 oktober 2014 19:02

Det är fredag! Jag har gjort tentan för medicinsk mikrobiologi, vilket betyder att jag förhoppningsvis är klar med två kurser!! Om jag blir godkänd vill säga, men jag kände mig säker och räknade ihop poängen för det jag visste var sant och det gav mig iallafall godkänt, tyckte jag. Direkt efter tentan åkte jag till stallet. Fixade och tog in Tone. Hon var väldigt uppspelt och nervig i stallgången. Så kände för att longera innan jag hoppar upp, bara för att inte riskera att man flyger av det första man gör! Men hon fick av sig någorlunda med energi, så vi gick ut i skogen, jättefin i skritt och trav. Men i galoppen tyckte hon att bocka, stegra och sparka bakut är roligare. Så man fick hålla i sig bäst man kunde. Lite roligt är det när dem brallar, men är väldigt rädd då hon är en sådan häst som inte har respekt för det som är runt omkring henne. Så hon går på staket, stenar, träd, diken. Ja allt. Så det är inte så kul när hon är överallt och ingenstans och jag känner att fan, springer hon på den där kan vi båda göra illa oss. Men men, vi överlevde, När jag åkte hemåt åkte jag förbi både fiskbilen och en chark för lite ostar, skinka och fisk. Så snart ska jag fixa ordning en ostbricka. Klockan 6 ringer klockan imorgon. Klockan 10 börjar första passet. Åhh vad jag längtar. Dock är jag rädd för att jag har saknat sthlm så mycket att jag vill flytta hem.

 

Vi har spelat kort, ätit och ja försökt till att umgås. Jag hoppas att vi kan se idol iallafall. Eller någon bra film,    

Av Ronja Olsson - 31 oktober 2014 11:45

Try Making 25 Halloween Foods That Will Make Your Party Extra Spooky.Gf finished my Halloween costume today.

Av Ronja Olsson - 31 oktober 2014 11:15

Mezmerising close-up photos of the human eye

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards