brainwildchild

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Ronja Olsson - 5 november 2014 17:39

Jag är helt slut mentalt, jag orkar inget, orkar inte hålla ögonen uppe. Imorse mådde jag skitdåligt och var yrslig, var nära på att inte åka till skolan, men åkte ändå. Mår dåligt och kände inte alls att jag var till 100 % idag. 


Iallafall, föreläsningen handlade om nervcellen idag, mycket var sånt som vi gått igenom i gymnasiet, men lite nytt var det också. 

När jag kom hem såg jag två avsnitt av Grimm, därefter var jag bara tvungen att sova, jag var helt slut mentalt. Så efter två timmar var jag någorlunda utvilad. Då kom tjejen som köpt lite saker av mig, och nu har jag diskat och ska börja plugga. Därefter blir det att ställa sig på crosstrainern i ca 45 min. Kan kolla på ett avsnitt av Grimm på cross trainern :) 


Imorgon är jag ledig, men jag ska ändå försöka träna två pass, plugga och funderar om jag hellre vill jobba fredag och lördag istället för torsdag. Hmm, får tänka ut det! På fredag är det en föreläsning och en gruppanatomi, därefter ska jag till Tone och rida. Eller tömköra, beror på min handled. 



Åhhhh, så här vill jag se ut igen!!!!!!! Nu jävlar!          

-

Av Ronja Olsson - 5 november 2014 16:30

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards