brainwildchild

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Ronja Olsson - 6 november 2014 16:56

Jag behöver någon att prata med, någon att skratta med, någon att bolla idéer med, Jag tänker ihjäl mig här hemma, vad i helvete gör jag om jag och johan gör slut? Mitt hjärta säger flytta till halmstad eller lund. Mitt hjärta säger - hem till stockholm fort som fan. Min hjärna säger jönköping eller uppsala. Alltså, jag orkar inte. Jag vet inte hur jag ska bete mig, eller hur jag ska överleva. Redan nu när han är ute i skogen och leker, han ringer inte smsar inte. Jag förstår för att han inte har tid. Men innan han åkte så sa jag att jag kommer sakna honom. Och han sa att han får se, typ som att han får se  om han kommer sakna mig eller inte. Jag var någon sekund från att kasta en stekpanna i huvudet på honom och be han fara åt helvete. Men jag höll tillbaka eftersom jag kommer ångra det sekunden efter, jag är impulsig, för impulsiv. Men jag är så rädd, jag är hjärtekrossad, jag är förstörd och ajg mår hemskt. Hemskt. Att skrika och gråta varje dag, att vakna kallsvettig av rädsla och att känna en hemsk smärta i kroppen och magen. 


Hur ska jag vöerleva utan johan? Vad ska jag göra? Hur ska jag göra? Hur var jag innan jag träffade honom? Hur betedde jag mig? Alltså jag vet ingenting, jag kan ingenting. Hur kunde jag vara så här korkad. Hur kunde jag vara så korkad att falla pladask ned i kärleks träsket? Det var det dummaste jag kunde göra, eftersom man blir sårad, i sinom tid. Snälla gud, hjälp mig och johan att komma ur problemet. Komma ur svackan och hjälpa oss att hitta tillbaka till varandra. Jag älskar han, jag älskar han nå otroligt och kan just nu inte se ett liv utan honom. utan hans vackra ansikte, utan hans starka händer, hans doft hans underbara personlighet. Snälla gud, hjälp han att älska mig igen..

Av Ronja Olsson - 6 november 2014 15:08

Började torsdagen med att vakna vid sjutiden, låg kvar i sängen fram till halv 9, då jag tog en promenad på ca 20 min bara för att väcka hjärnan och kroppen. Gick in och kollade på ett avsnitt av grimm, runt 11.20 gick jag ned till biblioteket för att plugga, och det gjorde jag i hela 4 h. Underbart. Nu har jag kommit hem igen för att åta något, tänka på annat och slappna av, innan en till promenad men på ca 45min istället. Avsutar torsdagen med att dammsuga och skura här hemma, plugga lite till inför morgondagens skelett och led föreläsning. 


Känner att jag ligger i fas, det är svårt att plugga in alla latinska namn, men det kommer. Imorgon ska jag förbi stallet också, och förhoppningsvis jobba kväll. Hoppas hoppas. Förmodligen blir det mer jobb den här månaden än förra. Vill jobba på söndag kväll också :) Känns jävligt skönt att bara kunna klicka i när man är tillgänglig för jobb och därefter får man ett sms. Man väljer själv när man vill jobba. 


Saknar redan sthlm och det har gått tre dagar, kanske dels för att jag inte planerat någon resa dit försen nästa år. Blir bara Gävle två gånger till i år. Tänk att det snart är December. Helt sjukt. Åh nu glömde jag nästan. Jag vaknade till SNÖÖÖÖÖÖ imorse, snacka om att ajg var glad. Alltså, sprang runt här hemma och var helt galen!!! Jag älskar snö!

 

Nej, nu luktar det gott från köket. Hörs lite senare!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards