brainwildchild

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Ronja Olsson - 12 november 2014 09:08

Onsdag, onsdag. Mitt i veckan och det är väldigt lätt att redan nu tröttna på veckan och önska att det går fortare. Jag längtar till lördagens höstbal. Har tagit upp min vinterkappa också, dock är den lite för liten än så länge, då mina armar blivit större. 

Men det ska fixas, ja inte nu under en vecka men långsiktigt. 


Har ätit frukost och ska diska upp och städa till lite, runt 11 ska jag börja med lunch till Johan då han ska lämna blid så hinner han inte äta på jobbet. Jag ska dock gå till bibloteket när han äter för att plugga några timmar. För att runt 15 ska jag börja med middagen, blir Pulled chicken som tar ett tag att tillaga. Study study. Däremellan. Sedan ikväll ska jag testa frisyrer inför balen, är lite intresserad av att ha som jag hade förra året, med lite lockar och två flätor på varjesida. Men jag har ju klippt av ganska mycket hår så vet inte hur det kommer se ut, så det kanske blir bra med bara lockar :) 


Nej nu ska jag fixa till här hemma. Så att det ser någorlunda bra ut här hemma. 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards