brainwildchild

Alla inlägg under november 2014

<3

Av Ronja Olsson - 3 november 2014 11:15

Haha good to know because I know it

Av Ronja Olsson - 3 november 2014 08:06

Jag har haft en helt underbar helg! Började på fredagen med ostbricka och fisk, mys med idol osv.

Åkte upp till stockholm på lördagsmorgonen, skoja inte om att jag var trött när bilen började rulla 06.30 När jag väl kom in till sthlm så bygger dem om vid slussen, ja, jag svor ganska mycket. Blev lite sen, var stressad så läste inte skylten vid parkeringen, så jag la i 120kr för att få stå till kvällen. TRODDE jag, men det visade sig att det var gratis över helgen...... Aja! Nu gör jag inte om den tabben! 


På lördagen började vi med ett teknik pass, lunch, bra mat för oss som tränar och jag avslutade med ett parövningspass. Det var egentligen ett fys pass också men kände att två pass räckte gott och väl för mig som inte tränat så här mycket sen maj/juni!! Åkte till Liljeholmen och träffade Dominic. VI gick runt i butiker och jag råkade ha sönder en kakburk. Hahah!! Skänt att få träffa en kompis så dä. Därefter åkte jag till Kallhäll för att ha en myskväll med syster yster. Vi åt en supergod lax och kollade på film och snackade hur mycket som helst. Under natten ville awyhn, Emelies hund, sova i sängen så låg och kliade henne när jag somnade och sedan ibland under natten. Mysigt att gosa med hund!! Snutte!


Igår så började passet 9.30 men köer gjorde att jag blev lite sen igen. Körde alla tre pass, teknik, par och sparring. Däremellan mellis och lunch, samt domarregeler. Jag har haft en sjukt rolig helg, och är så glad att Oscar och Carina pushade mig trots att jag stod där och bara var så trött och trodde inte jag skulle klara ett steg till. Men i slutet av parövningarna igår så fick jag en hemsk huvudvärk och struntade i att köra de två sista ronderna. Blir det ett läger till våren, kommer jag definitvt att åka på det också. Jag insåg nu i helgen, hur mycket jag saknar klubben, stockholm och alla människor. Kunde jag, skulle jag flytta "hem" igen, men det funkar inte.. 


Nu sitter jag och chillar lite innan, jag ska åka till stallet först och fixa, har en förbannat sjuk träningsvärk så tänkte tömköra Tone idag. Kommer nog inte komma upp annars. Därefter 13-16.30 är det kursupprop och föreläsning. Idag börjar Anatomi och Fysiologi kursen. Wiihoo!!

Av Ronja Olsson - 2 november 2014 11:15

People are a**holes

Av Ronja Olsson - 1 november 2014 11:15

It's super hot!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards