brainwildchild

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Ronja Olsson - 4 februari 2015 08:25

Ligger just nu och strösurfar och ser på ett avsnitt av castle i sängen. Runt 10 ska jag ned o träna samt åka till Jönköping. Lär hitta lite snygga kläder också, ska som sagt på anställningsintervju. Hann se klart alla avsnitt av Solbacka, lite ledsamt men ändå några glädjestunder. Blev frukost i sängen idag, havregrynsgröt och knäckebröd. Det är lite skönt att inte äta antibiotika längre. Dels för att jag inte är tvungen att äta om jag inte är hungrig senare.

Min mobil uppgraderades inatt, mycket nya saker och en mycket snyggare layout. Just det, kanske åker på bandy i helgen. Beror på om Sofie kommer ned. Hennes bror spelar i Vetlanda laget, så om dem kommer ner så blir det bandy för min del! Haha jag dom varit på bandy ca 2 gånger i hela mitt liv. Lär lära mig hejaramsor för vetlanda bk. Haha!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards