brainwildchild

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Ronja Olsson - 6 februari 2015 14:15

Jag börjar må bättre nu faktiskt. Är fortfarande illamående och yrslig men inte lika mycket som imorse. 

Jag sov två tre timmar till på förmiddagen, kanske var det som gjorde nytta. Vem vet. Ska efter ett avsnitt av Castle gå ned på stan och hämta mitt paket från faster maria med gardiner. Woho, undrar vadför fina färger hon har stoppat ned där ;) 

Senare ikväll, ska jag som är så folkskygg, gymma. Haha, går dit på udda tider för att slippa träffa folk. Tycker om att träna ensam och inte ha ögonen på mig. Tjockisen vill vara ifred. Så senare efter middag och vila så går jag ned på stan igen och gymmar. BEN idag! Ska bli helt slut..

 

Morgondagen är fortfarande oviss, antingen åker jag till Vetlanda på match eller så åker jag till Jönköping och pluggar, så att jag får något gjort. Jobbar mycket bättre på ett bibliotek än hemma. Har läst lite avhandlingar idag, då jag måste ha en i min hemtenta, utöver kurslitteraturen. Har lagt tillgänglighet på söndag, så vem vet, kanske får jag jobba på söndag.   

Av Ronja Olsson - 6 februari 2015 06:31

Larmet ringde 5 i morse. Jag snozzade två larm, därefter så kände jag den helt underbara känslan av att, jag behöver spy….. Springer till toan, och därefter så upptäcker jag, jag är magsjuk. Hade känslan av det igår, hade ont i magen och gick på toa lite ofta. Men trodde det var något jag ätit. Jag orkar inte. Jag som skulle till gymmet nu vid klockan 6 och därefter åka bort till högskolan och plugga på biblioteket. Men nej, jag ligger och sörplar vatten och ska endast äta kokt mat, om jag får i mig något vill säga.


Fick F på psykologi tentan, nästan vad jag hade förväntat mig faktiskt. Så har bokat omtenta till 19e. Så idag när jag ändå bara ligger i sängen så ska jag komma en bra bit på hemtentan, har provet dagen innan hemtentan ska lämnas in. Så ska dels ner i källaren och hämta all psykologi litteratur. Undrar vad jag hade fel på.


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards