brainwildchild

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Ronja Olsson - 8 februari 2015 12:33

Nu sitter jag återigen här, vid köksbordet och skall försöka mig på att skriva hemtentan. Jag kom en bra bit igår, men än är det mycket kvar. 

 

Jag började morgonen med fågelkvitter och solsken. Blev genast på bra humör. Fixade och trixade en stund innan jag gick ut på en 40 min promenad. Dock blåste det otroligt mycket så imorgon ska jag allt ha på mig handskar. Därefter har jag hållt igång, tagit ned en massa saker i källaren, dammsugit och plockat upp, börjat få till det väldigt bra nu. Det enda som saknas just nu är bänken som kommer i slutet av månaden. Därefter lär jag inse faktum att jag bor här, huha tanken både gör mig glad men skrämmer mig nå otroligt. Jag har satt in två potatisgratänger i ugnen, håller på att göra matlådor. Dock hade jag bra mycket mer potatis än grädde, så jag funderar på om jag antingen ska gå ned på stan och köpa grädde och ost. Eller om jag ska skiva upp det bättre och lite morötter och göra ugnsrostade rotfrukter istället i en matlåda. Får känna efter vad jag är sugen på, för vissa av matlådorna skall ned i frysen direkt, då jag ändå inte har mikro så tar jag fram en matlåda om jag exempelvis ska till skolan eller jobbet.

 

Tog bort tillgängligheten idag då jag ännu inte är 100 i magen, vill inte chansa. Dock har jag lagt imorgon. Hoppas jag får jobba några timmar iallafall. 

 


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards