brainwildchild

Alla inlägg den 29 juli 2015

Av Ronja Olsson - 29 juli 2015 21:28

Jag är tillbaka. Den ronja jag älskar, den ronja jag saknat. Den lyckliga Ronja som har motivationen, och jävlar anamma. Jag njöt verkligen idag på träningen, det var runda 7 månader sen jag sparrades sist, det var över ett år sedan jag körde ett riktigt hårt pass. Jag är helt slut, men det är bra slut. Jag log o skrattade nog hela passet o kände mig verkligen i mitt rätta jag. Nu blir det ca 1-3 träningar i veckan på klubben. Beroende på om jag jobbar eller inte. Så imorgon och nästa vecka blir det måndag och kanske onsdag :)

En skön grej förutom klubben o de som tränar var att jag ditt mitt egna skåp. Yeeey! Slippa dras på en massa grejer.

Nu ska jag försöka mig på en mattetenta eller två å sen sängen. Jobbar 6.30-13 imorgon.

Av Ronja Olsson - 29 juli 2015 16:51

När jag var uppe i Stockholm för någon vecka sen så upptäckte jag att pappa endast hade en liten spegel i badrummet. Den stora tog jag med mig när jag flyttade. Hmm hur ska jag nu kolla hur det ser ut, frågade jag mig själv. Svaret, att filma sig själv. Nu när jag kollar i efterhand håller jag på att dö av skratt, de värsta "scenerna" hoppar jag över att visa. Men kaos var det för saga sprang fram o tillbaka framför. Haha.

Av Ronja Olsson - 29 juli 2015 16:47

Tjockisen ska ut o göra det jag älskar i 1h o 30 min snart. Någon som kan gissa vad?! ? (hint 2 - något jag gjorde dagligen förr i tiden) Sneakpeak på en av de nya tightsen jag fick hem idag ?

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards