brainwildchild

Alla inlägg den 4 september 2015

Av Ronja Olsson - 4 september 2015 08:52

Godmorgon, gomiddag, gokväll. Jag är expert på att säga att jag skall göra något men gör något helt annat. Iallafall, den här veckan har swichat förbi. Alltifrån boxning, uteritt i regnet, föreläsningar, Health school dinner och nu till det roligaste av veckan - tvätt. Haha, ett av det viktigaste för att ha rena kläder, men absolut det mest långtråkigaste. 


Ska påbörja packning av väskor, praktiken börjar på måndag, eller jag, rättare sagt tisdag. Så två veckor kommer jag spendera i Eksjö och skall husera hos Johan. Detta för att ajg är så jäkla lat av mig och vill inte gå upp jättetidigt när jag kan gå upp 30 min innan jag börjar om jag sover hos han. .Igår kväll var det Health school Dinner, jag hade tagit fel på tiden så blev ca 1h sen, men det gjorde nog inget, mat, musikquiz (vilket min grupp vann) och dessert. Det var verkligen jättetrevligt och jag kommer troligen vara med på fler saker S.U.S.H.I anordnar, och vem vet kanske jag ansöker till S.U.S.H.I sen :)


Nej, dags att städa upp här hemma och bestämma mig för vad som lär med. Dock är det ju inte så långt, så skulle jag glömma något kan man ju hämta det. Innan jag skulle till psykologen åt jag lunch på Soya, så gott!!!    

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards