brainwildchild

Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Ronja Olsson - 21 juni 2016 15:52

Natten till idag gick jag mitt första pass på mitt sommarschema. Det känns sjukt att det redan är 21a juni. Men men. En vän till mig har flyttat in för sommaren. Utom de 2 veckorna som Johan är borta i Gävle. Då ska jag springa runt näck. Lyssna på hög musik o njuta av ensamheten. Konstigt att säga så men jag har faktiskt inget emot att vara ensam ibland det är nästan skönare.

Hämtade hem forden idag, blev inte alls så dyrt som jag trodde. Så nu skall den besiktas o därefter har jag äntligen en bil att använda så mycket som jag vill.

Träningen fortsätter. Måndagar på klubben. Idag blir det spinning. Imorgon skulle jag egentligen vara på klubben men jag och Johan ska åka o grilla med DS familjen på vätternstranden om det blir fint väder vill säga.

I lördags så spenderades dagen på Mantorp på Gatebil summer festival. Så sjukt jäkla nice. Funderar på att campa hela festivalen när den är tillbaka i september.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards