brainwildchild

Alla inlägg den 26 juni 2016

Av Ronja Olsson - 26 juni 2016 08:18

Nattens arbetspass blev inte lika lätt som föregående men jag och min kollega löste situationerna som uppstod, väldigt bra tycker jag.

Gårdagen spenderades dels i soffan framför House avsnitt. BÄSTA SERIEN!! Därefter begav jag o johan oss till Eksjö för att spela minigolf och mata får. Mata får var det bästa för dagen. Hämtade upp Sophie och Imme och åkte därefter ut till Långanässjön. Badade, hoppade (jag hoppade både från 2an o 3an vilket är väldigt mpdigt för att vara mig, har hoppat tidigare från 3an ett x antal gånger men det är lika hemskt varjegång). Doppade jordgubbar i choklad o drack alkoholfri cider. Väldigt trevlig dag alltså.

Efter jobbet idag gjorde jag nästan lika som igår. Snabbt till gymmet för att först dtå på crosstrainern. Avslutade med "skidåkning", då jag har hört att den konditionsmaskinen använder sig av hela kroppen på ett annat sätt än crosstrainern. Ja det är helt sant, kände jättemycket i armar och axlar ganska så fort. Men roligt var det.
Har föresten lyssnat klart på Dag Öhrlund och Dan Buthlers senaste bok motvind. Vilket är extremt sorgset. Men så är det, hoppas att de släpper en ny snarast. DU FÅR TJATA PÅ PAPPA DIN, Isabell!!!!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards