brainwildchild

Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av Ronja Olsson - 20 oktober 2016 13:38

Är det något som inte gått som jag velat den här hösten så är det den här kursen jag går nu. Jag hade längtat till den här just för att få lära mig mer kring traumaomhändertagande samt kirurgi. Kursen är jätteintressant, men det jag inte kunde räknat med var att allt skulle skit sig. Hamnade i en extremt tight grupp som hållt ihop sen första året. Har haft mycket på rullning nu i och med pappas bilolycka och akuthemfärd på grund av det. Jag själv har fått mina diagnoser vilket nu efter någon vecka, äntligen börjar landa. Nu börjar jag förstå innebörden. Vilket har fått mitt mående och tankar att gå annorlunda. Jag hade en viss tanke med gruppuppgiften vi skule skriva och allt jag hade skrivit ned fick inte plats eller redan var skrivet, så i slutändan så ser det ut som att jag inte gjort något, då jag inte fått chansen till det. Tentan var ajg stressad över just för att det var så mycket som gick i tankarna men det kändes bra när jag väl skrev den.

 

Nej allt har gått käpprätt åt helvete den här kursen. Så glad om jag bara får ett E på allt och därefter kan stryka ett sträck över det. Usch. Det är dock ett moment till nästa vecka. Får hoppas att jag kan lösa det med gruppkamraterna då jag på tisdagen har ett möte på psyk för att ta alla vitala parametrar och all information inför medicinering. Nervös efter det med. Inte bara för att jag kommer få medicinering för ADHDn utan för jag behöver medicinering samt KBT terapi för mitt mående vilket jag och min sjuksköterska skall diskutera nästa vecka. Dessutom väntar jag på provsvaren från min läkare för att se om det är något fysiologiskt fel till min mentala trötthet. usch. Det är alldeles för mycket nu. 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards