brainwildchild

Alla inlägg den 5 januari 2017

Av Ronja Olsson - 5 januari 2017 23:57

Idag gick jag in i tredje veckan med concerta. Än så har jag inte kännt av någon positiv effekt av det, en person har dock nämnt att han sett en liten förändring. Så det går åt det positiva hållet. 

Det negativa är att jag har fått lite förhögt undertryck, 128/95. Men det är inte så farligt. Har inte tappat matlusten, är med tvärtom att jag är väldigt hungrig. En positiv/negativ biverkning är att jag inte sover på dagarna längre men jag har väldigt svårt att somna och bli trött på kvällarna. Igår jobbade jag till 01 men somnade inte förns 03. Låg mest i sängen och rullade tummarna och hade tics. Känner samma sak ikväll, och har även höjt dosen till tre tabletter från och med idag.

Men det kanske är en invänjningsfas för kroppen.


Nu ska jag försöka somna för att gå upp tidigt och fixa det sista inför lördagens flyg till Gran Canaria! 

Av Ronja Olsson - 5 januari 2017 20:00

Vad skulle du vilja lära dig/ lära dig mer av?


Jag skulle vilja bli teoretiskt bättre på mycket i mitt yrke. Jag kan mycket praktiskt men är dålig på att förklara varör jag gör något. 


Jag skulle vilja bli bättre på självdiciplin. 


Jag skulle vilja lära mig mer kring renovering av hus. 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards