brainwildchild

Alla inlägg den 6 januari 2017

Av Ronja Olsson - 6 januari 2017 20:00

Hur ser ditt drömhem ut?


Jag har en massa ideér till mitt drömhus, det är en blandning av amerikanskt, nordiskt och klassiskt. Det ska vara stort och flodigt, men inte för lyxigt. Köket skall vara robust och i trä. Jag vill ha utsikt över en sjö, fönsterbrädor som man kan sitta på och se ut över sjön. Stor vedkamin. Vackert kontor. Walk in closet. Ja jag har redan stakat ut mycket idéer. 


Här är några av dem. Tänk er den här baksidan av huset och nedanför finns en norrländsk skog och sjö. Samt ett lusthus. 

Bildresultat för amerikanskt hus


Tänk er det här köket men med mahogny och svart marmorbänk. Eller bara svart marmorbänk. Tillsammans med det otroligt läckra kontoret med utsikt över sjön. 

Kö på cirka 50 kvadratmeter, av märket Clive Christian, med Ilvespis. All övrig utrustning är av märket Miele och Sub Zero.

Pampigt arbetsrum.



Det finns ett hus i Leksand som några bilder är tagna ifrån, det huset är min absoluta dröm. Det var tillsalu för 19 miljoner sist. Huha, men så vackert!!



Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards