brainwildchild

Alla inlägg den 21 april 2017

Av Ronja Olsson - 21 april 2017 13:48

Ja livet rullar på och när jag sist skrev så blev jag godkänd för praktik. Så har avslutat mina veckor på Akutvårdsavdelningen i Jönköping. Om en vecka börjar mina sista två veckors praktik inom barnhälsovården i Jönköpings län, vet ännu inte vart det blir någonstans. Har fått 4 pass på akutmottagningen i Eksjö och allt känns jättebra.

Jag fyllde år 2 April och var då hemma en vecka och levde livet, tack för alla presenter jag fått av alla!!!!

Pluggar inför farmakologitentan och c-uppsatsen är nästan färdig. Åhh det känns som om allt börjar lösa sig nu!

Var hemma nästan en vecka nu i Gävle över påsk. Var med en massa gamla kompisar och hann med väldigt mycket tyckte jag. Johan är påväg hem nu och i bilen har han ett nytt akvarium och en hund. Vi har blitt me hund! Skorpan, johan systers hund ska bo med oss ett tag och se hur det går.

Åh medan jag ändå skriver BRYNÄS!!!! Var på matchen hemma och sett de andra, och kan jag säga något mer än att grabbarna visar en helt fantastisk spelstil och jag hoppas verkligen allt går vägen. Guldet ska hem! Guldet ska hem! Guldet ska hem till Gävle igen!!

Nej nu kör vi en bildbomb, måste fortaätta plugga!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Skapa flashcards