brainwildchild

Alla inlägg den 21 november 2017

Av Ronja Olsson - 21 november 2017 18:32

Hemma igen efter en sjukt hetsk dag på jobbet. Mycket att göra, benen gick i ett.

Åkte hem till Gävle förra onsdagen! Började med ett stopp på Mall of Scandinavia, åt middag med Johan (som köpte dessa kinapinnar till mig med Baymax??). Därefter kom Dominic, körde hem honom och kolla hur han bodde. Sedan tog det 45 min hem till farmors hus. Lånade det över helgen! Torsdagen spenderades i garaget med pappa och Lasse för att laga biljäveln.... Fredagen bestod av mer fix med bilen sen va jag med Pappa och Saga en stund innan vi käkade på Don Pepino - Deras pepparstek är fantastisk!
Sov sedan hos Jennifer och hade myskväll, gick på hockey uppe på Gavlerinken med Jennifer, Pia o Marcus + 2 till. BRYNÄS LEVERERADE O VANN ??? Så jävla bra match!!! Snabbt hem och böt om till fest på söder hos Pontus. Ner till Hits4You vilket var första gången för oss alla men det var sjukt kul, dit går jag igen! Avslutade på Racken som vanligt. Söndagen innefattade en sjuk huvudvärk samt fira Ullis. Igår besiktade jag bilen för andra gången och nu kan jag köra racerbilen lagligt ett år till!
Kidnappade med mamma ned till småland, så blir servad med mat och städning vilket är awesome!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards