brainwildchild

Alla inlägg under april 2015

Av Ronja Olsson - 16 april 2015 07:28

Nämen, jag har en blogg, det hade jag nästan glömt bort. Nej, men jag sitter nästan aldrig vid datorn längre och jag gillar verkligen inte att blogga via mobilen då det oftast hackar upp sig och allt försvinner. Men inte så mycket intressant har hänt ändå. Jobbade på min födelsedag och därefter låg jag i soffan. Terroriserar Johan, han terroriserar mig. Jobbar på, skrivit på för ett tredje jobb, så nu är jag anställd i Nässjö, Jönköping och Eksjö. Varav tim- samt sommar anställning i Jönköping, och timvikariat i de andra. Så nu borde jag få lite mer tider och få mer jobb.

 

Har tentat av den hemska psykologin, nu hoppas jag bara på godkänt så att jag kan lägga det kapitlet bakom mig, tentat av läkemedelsberäkningen, hoppas på godkänt. Nu väntas resultatet från sjukdomsläran som antingen kommer nu på fredag eller senast tisdag nästa vecka. Huha, därefter är det tenta i farmakologi 2maj. Därefter den avslutande kursen för året, vetenskaplig grundkurs. Snart är sommaren här, det känns verkligen. Om jag inte klarar psykologin igen, så satsar jag på att skriva den igen i maj/juni, kommer inte ihåg när tentan var. För jag vill verkligen ha den klar inför nästa år. Sjukdomsläran, farmakologin får jag hoppas på det bästa samt vetenskapliga grundkursen.

 

Nej, en snabb update nu ska jag i med linser och på med kläder och ta en promenad i det fina vädret. Ner till gymmet, samt handla. Ska bjuda Johan på pannkakor ikväll. 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards