brainwildchild

Alla inlägg under februari 2012

Av Ronja Olsson - 29 februari 2012 23:00

Sitter och kollar på gamla bilder och nya och jämför, alltså det har hänt mycket på bara fyra år egentligen!

Kolla här,

2009

 

Mörkhårig, knubbis.

2010

Fortfarande mörkhårig lagt i slingor dock, gick upp 45kg på fem månader.

2011

Halv blond, solade dygnet runt typ och gått ner 25kg till december 2011

2012

Vad ska man säga klart snyggast nu!

Av Ronja Olsson - 29 februari 2012 21:36

Vad tycker ni om designen då ? För överplådig? Ful? Kass? Snygg? Jag orkade inte lägga ner nå mycket tid, eftersom det är väl inläggen ni kollar på eller? ;P

Har suttit och skypat med Jennifer i över två timmar snart, saknar mitt gullefjun!

Ses i helgen dock och ska ha jättekul! :)

Nu måste jag nog sova snart, lär njuta av lovet så länge det varar, dock så tycker jag att sova kan man göra när man dör, men har bara två saker inplanerade imorgon så blir spontan dag! 15.00 har jag möte med Johanna och sedan 19.30 har jag träning! Dum som jag är så hoppas jag faktiskt på fys! ;P

Björnbröder 1&2, grönt te, HERE I COME!


Av Ronja Olsson - 29 februari 2012 19:21

Har gymmat, guud så skönt! Hade ju PT tid så fick lite instruktioner på nya maskiner och övningar. Fun fun fun!

Nu sitter jag och skypear med Jennifer

Ska laga kotlett med löksås , och sedan så ska jag lägga mig och se på björnbröder 1 & 2 :D


Av Ronja Olsson - 29 februari 2012 11:01

Jag är tillbaka på Svensk mark, jag ligger hemma i sängen och grymt vad jag har saknat den!

Haft en trevlig kryssing, har varit på "rymmen/efterlyst", lärt mig att tycka om musslor lite bättre, shoppat en sovmask ;) träffat en rad härliga människor. Ja allt vad en kryssning har att ge eller?

Igår var jag på "rymmen/efterlyst" (det var bara ett missförstånd) när jag letade efter två personer som jag kände på båten så träffade jag fyra styckna borlänge nissar som jag blev fast vid hela kvällen/natten, ofantligt roliga männskor, träffade en massa vänner till dem, och ja kind of hooked. Trevligt hade jag, och något äre med Borlänge de är ganska galna där uppe. Inte nog  Adam mimmis pojkvän med co.

Lite roligt nu när jag packar upp väskan, pappa hade hyrt the exclusive suite så allting ingick, så han har proppat min väska full med så här schampo flaskor och sådant där ni vet. Och en morgonrock, vi är de personerna som absolut inte behöver morgonrockar, bara räkna mina kommer jag upp i tio (elva med denna) värsta är att jag knappast använder alla, har en som är min "älskling"  resten hänger bara där och används i nödfall typ.

Nu har jag PT tid om några timmar, ska hinna göra klart källkritiken och åka iväg och handla lite food! 

Ska köra fria vikter idag med PT:n aldrig gjort det förut utan bara kört på maskin så vi får se hur det slutar! ;)

Fått hem skivan med bilderna också, så ska göra en ny blogg design vet bara inte när jag har lust och ork! :P

Bildtext * Jag är en liten söt oskyldig rödluvan*  

Av Ronja Olsson - 27 februari 2012 09:13

Så nu äre måndag, och jag har varit produktiv "hela" dagen ;)

Gick upp tio i sju, gymmade 45 minuter, städade lite, nu försöker jag få tag på min handledare för att veta vilken tid jag börjar på¨måndag på APL platsen!:)

Båten går 17.45, både blandade känslor!

Så här sexy var jag på gymmet idag!

 

Av Ronja Olsson - 26 februari 2012 21:42

Så nu är jag hemma igen, och det är underbart! Ligge roch myser i soffan för tillfället och väntar på att tvätten ska bli klar så ska jag hänga den innan jag ska lägga mig!

Åker på kryssing inomrgon så tänkte ha storstädning så att man kommer hem till ny städad lägenhet på onsdag! Inte hänt så mycket, var ut till acksjön en stund men det var inte speciellt kul, var försenad med typ två timmar, pågrund utav av att saga skulle hjälpa bitte med en tårta! Idag har jag hjälpt farmor med rummet, och kan säga att det är sista gången på länge som jag renoverar ett rum eller åker ut till pappa!!


Av Ronja Olsson - 26 februari 2012 11:00

Grattis min älskade mamma på DIN dag, hoppas du får det trevlans och har det super! Jag älskar dig mest i hela världen!I want to thank you mom for the way you raised me!

En moders kärlek till sitt barn kan visa sig på olika sätt, ibland behövs det inga ord utan bara vetskapen om att man är där. Närhet och ömhet då behövs det inte så många ord.

En mors omtanke om sitt barn den kärlek som vi ger till dem varje dag, varje minut och tanken att finnas till.

När ett barn gråter och vill ha tröst då finns vi där, ömhet av beröring att vi finns där för dem i alla läge – även när det är svårt. En mors kärlekt till sitt barn kan yttra sig på olika sätt genom ord och kärlek som aldrig tar slut. Visst finns kärleken där även om de kommer fel i livet. En mors kärlek och omtanke vill försöka att hjälp sitt barn, tillbaka på rätt väg. Ibland förstår nog ingen människa där ute, vilken kamp och vilken styrka en moder besitter i olika lägen.

Men ömheten från en mor sluta aldrig att ge kärlek till sitt barn, även i vuxen ålder. När barnet har vuxit upp, så fortsätter modern att ge ömhet på ett annat sätt, men kärleken tar aldrig slut, den har bara vuxit sig starkare och starkare för varje dag – sen den dag de föddes. Den styrka och mod som modern besitter, kan ingen mäta sig med.

De kallas kärlek och den kan visa sig på olika sätt. En mors kärlek följer sitt hjärta så allt blir rätt, även om modern kan känna osäkerhet för sitt barn, om allt blev rätt. Det är inget modern kan göra om eller ändra, de val som gjordes den gången var rätt då och de val som görs i dag är rätt nu. Det är många som blickar tillbaka och vill göra om. Det handlar om en förlåtelse till sig själv, att de valen var viktigt då.

Varje val som ni gjort, var rätt den gången och den omtanke och kärlek som fanns med.

En mors kärlek som följer sitt hjärta då blir inget fel.

-

Budskap

Av Ronja Olsson - 24 februari 2012 23:00

Dag 24 - Det här vill du bli när du blir stor
Dag 25 - Ditt favorit godis
Dag 26 - Din favorit resa
Dag 27 - Dina favorit skor
Dag 28 - Din dag i detalj
Dag 29 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30 - Hur har den här månaden varit?

Proffsboxare och Läkare

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards