brainwildchild

Alla inlägg under januari 2013

Av Ronja Olsson - 31 januari 2013 22:00

Drömkillen:

  • Ögonen ska vara speciella, de ska vara mjuka men ändå dölja en viss lurighet inom honom
  • Svart hår
  • Klädstilen kan vara varierad, myskläder när man har en chilldag, vanliga kläder när man ska ut på stan/skola, träningskläder ibland och kunna klä upp sig när det är dags för fest.
  • Håret spelar inte så sor roll, bara det inte är typ ner till axlarna så att han ser ut som en hen
  • Någon som är sig själv, som också jag kan vara mig själv med. Han ska gilla min personlighet och acceptera mig för den jag är
  • Någon som är likadan när han är med sina vänner som när han är med mig.
  • Någon som inte vill ses hela tiden och alltid med mig och samma personer utan någon som vill ha sitt egna liv också och kunna umgås med sina egna kompisar och inte bara med mig
  • Båda ska kunna lita på varandra till 100 %
  • Att han kan trösta en när man är ledsen.
  • Någon som gillar att träna och någon som jag kan träna tillsammans med, ut och springa eller boxas.
  • Inte någon som bara vill ligga inne, se på tv och chilla
  • Djurvän
  • En som har respekt för mig
  • Att han förstår mig.
  • Att han bryr sig om mig.
  • Någon som inte blir svartsjuk ordentligt, så att det blir mycket tjaffs om det eftersom jag umgås mest med killar utan någon som blir lite gulligt svartsjuk
  • Ha kvar barnasinnet
  • Någon att plugga med
  • Han ska vara dominant och rättfram, säga vad han tycker, tänker och vill utan att vara rädd för det!
  • Helst mer än tre r äldre än mig
  • Lite stubb är HETT!
  • Helst ingen som röker eller snusar
  • TATUERINGAR ÄR MUMS
  • Muskler

Egentligen vet jag inte om min riktiga drömkille är så här eftersom det kan nog säkert komma någon om några år i mitt liv som inte alls är så här men ändå får mig att känna något för honom! Men ett hum om vad jag tittar på hos killar

Av Ronja Olsson - 31 januari 2013 20:38

jag är just nu så arg, sur, besviken och ledenpå mig själv h min prestation för hela dagen. I skolan kunde jag nästan inget, träningen gick bajs. Skulle vilja sätta mig ner och börja gråta så ledsen är jag! Känns inte som om jag utvutvecklas, känns som om att jag står stilla på samma ställe och stampar, förlorar ingen vikt, får inte till taktiken, INGET, i skolan samma sak, känner mig dum som en åsna i fysiken och matten. ohhhh jag orkar inte mer snart. Behöver en vändpunkt i livet som visar att jag verkligen kan. Som visar att jag också kan bli något. Nej går och lägger mig och hoppas på att fredagen för med sig något bättre!

Av Ronja Olsson - 31 januari 2013 13:28

Har haft datorn i skolan och tycker inte om bloggappen på min mobil. Så here I am, I måndags var jag sjuk och vilade, i tisdags träffade jag Johanna på fika och sedan sushi, därefter matteprov och sedan åkte jag till pappas kontor och somnade, hahah, åkte och tränade. Var uppgiftsparring och säck. Boxningskondition så blev långa ronder. Igår var vi i klassen  på tomtits och kollade på bodyworld utställningen med döda kroppar, ganska fascinerande men det såg inte ut som om dem hade levt faktiskt :p Däreter åkte jag bort till sticklinge och  tog en pw med ellinor. Trevligt :)

Därefter åkte jag till Jernet och träffade pappa, och två till. Trevligt trevligt! God tomatsoppa till middag. Något gott att kolla på fanns det också så klagade inte ;)

Idag har jag städat hemma, samt varit i skolan och ska till träningen senare :)

Av Ronja Olsson - 29 januari 2013 15:45

ligger och sover på pappas kontoe, träningen börjar om två timmar och jag harcinget bättre liv. haha tänkte följa med pappa till värmdö men fick inte så han lämna mig här vår konversation innan han gik
ja 'men vad ska kag göra här hat inget att göra :('
pa "inte vet ja slå på datorn och porrsurfa eller nått"
jahop så vara lite finurlig av mig, kanske blir att surfa, efter lite ny inredning till lägenheten, inte porr!

Av Ronja Olsson - 28 januari 2013 16:45

fortsatt ont i halsen te och strepsil och te, sånej blir lite mer te och sömn så får jag se vad morgondagen har att erbjuda. matteprov iimorgob samt att johanna och jag tar en sushi lunch mmmjm!

Av Ronja Olsson - 28 januari 2013 12:55

Imorse vaknade jag utav halsont och kallsvettningar, irriterande så ingen pw på morgonen! Drack te, tog en dusch och allt blev bättre, tänkte att jag får bort nån energi på idrotten idag istället men nej, ALLA mina lektioner idag var inställda, både historian och idrotten, känns som om jag går på världens slappaste skola just nu, inte haft riktig idrott sen i höstas och historian har vi inte haft någon lärare på men skrivit en uppgift, den här veckan är vi lediga från ALLA historia lektioner, både skönt och lite små drygt för mig med träning efteråt. Så nu taggar jag om och går ut promenerar några kilometer, så att jag kan se hur jobbigt det är med halsen och om jag verkligen börjar bli sjuk. Träning ikväll!


Av Ronja Olsson - 27 januari 2013 18:47

Jag är sjuk! Eller så spelar kroppen ett spratt med mig, min hals och nacke känns som om dem har åkt i torktumöaren femhundra varv! Så jag struntade i träningen idag och satsar på morgondagens istället, lämnade in labbrapporten och har pluggat matte istället, nu tar jag itu med lägenheten istället och lyssnar på musik, jag har blivit ett litet hårdrocksfan faktiskt nu när jag dammsuger, hahaha, borde se otroligt roligt ut när jag springer runt och dammsuger samt sjunger med till en låt och lever in ordentligt! Oj oj oj!

Nej fortsätta och få skinande här hemma, samt planera vad jag ska göra med vardagsrmmet nu när jag ska få kanske slänga ut kontoret som är där inne och fixa till lite nytt!

Inte den som verkligen har mitt fulla intresse men en låt som går på högvarv nu!

Av Ronja Olsson - 26 januari 2013 17:22

Jag är så sjukt glad att jag hamnat i en sådan här härlig klass, med en grym sammanhållning och vi kan hitta på saker på fritiden utan att bry oss om skolan.

Varit på Öppet hus, stod på naturplatsen och svarade på frågor samt gjorde lite försök med sparken, sedan åkte jag till TC och hälsade på systra mi på jobbet, fick ett skärmskydd samt ett fodral till mobilen tack syster! Hon bjöd även på lunch/middag så inge mer käk för mig! Nu ska jag sätta mig och skriva lite på labbrapporten har bara lite kvar på resultat delen, vilket känns skönt, sedan ska jag sova ut ordentligt!! 

Lite matte och fysik ska vi väll också klara av, klockan är bara halv sex ;)

Bilderna har jag lånat från Ebbas FB, hoppas att det var ok?

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards