brainwildchild

Alla inlägg under juni 2012

Av Ronja Olsson - 30 juni 2012 19:14

Jag har faktiskt total tröttnat på personer som tror att de är mina vänner när de egentligen skiter i mig, utan bara är med folk för att få knulla och festa. Alltså jag har insett det nu efter ett tag men vill inte se det. Jag vill inte spendera tid med personer so inte bryr sig och är idioter. Folk vet hur jag är jag är en som vill och behöver ha uppmärksamhet ibland. Jag har ADHD och har problem att lita på folk. Jag är verkligen inte någon som knullar runt eller playar runt. Visst när jag går på fester eller liknande så sure stöter ajg eller hittar någon jag "gillar" men det stannar där eller ok lite händer men kläderna´på . Så jag fattar inte vad folk menar när de säger att jag är en hora. Gosh jag är så surrr.


Men tur att jag har några riktigt fina vänner som jag vet är lojala och inte snackar skit. Även om jag inte alltid träffar dem så ofta. U know I love U guys!

Some of my besties!

   

Av Ronja Olsson - 30 juni 2012 18:38

Har gjot lite fler matlådor och varit duktig. Men dammsugar helvetet har gått sönder så där sprack den planen!

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få träna boxning ordentligt. Känns något i benet blir jag galen! Men hoppas på det bästa.

Har masserat benen nu i snart en halvtimme nyrakad och smort in dem. Lyx behanding när de varit sjuk. haha.

Fortsätter plöja igenom Brott och Straff av Fjodor. Går lite segt. Är en tung text men den är otroligt bra ändå.

Kanske borde fortsätta att läsa ryska böcker (på svenska)


Göra ett träningsschema inför nästa vecka kanske?

Måndag - efter jobbet ska jag till polisen hinner jag när jag kommer hem tar jag en promenad

Tisdag - gym

Onsdag - Boxning

Torsdag - Boxning

Fredag - jogging

Lördag -POWER MEET!

Söndag - promenad


 

Av Ronja Olsson - 30 juni 2012 16:10

Nu har jag testat lidingö tjejmil rundan. Har kollat vart jag kommer dö och vart jag kommer springa på lite grann :)

Fick sluttuden idag på 1h och 35 min. Ska få ned det till 1h och 20 min innan loppet :)

Ska sätta mig ute och läsa min bok och göra några gratänger. Trevlig söndag!  


Av Ronja Olsson - 30 juni 2012 12:15

Av Ronja Olsson - 29 juni 2012 17:51

Fredag, me like!

Jobbet flöt på helt ok, rensade fördömda häckar och planterade fina blommor :)

Har tränat med Johanna på friskis, gym och box. Känner mig redo  inför söndag :) Kommer vara sämst men men sånt är livet. Har städat vardagsrummet ska dammsuga och skura nu så är ett rum klart.

Imorgon ska jag testa lidingö tjejmil rundan :)

Har hittat en strippstång, pappa sa att han hade en men trodde att han skojade med mig. Ska köpa en förlängning till den, sedan kan jag montera upp den i mitt rum, Fett najss!!! :))

Är märket X-pole Xpert. Kanske börjar dansa poledance nudå ?:)

Ska fortsätta städa lite och kanske ta en liten cykelrunda :)

Av Ronja Olsson - 29 juni 2012 13:30

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards