brainwildchild

Alla inlägg under augusti 2015

Av Ronja Olsson - 31 augusti 2015 12:06

Vi hade en galen vecka. Min ängel ??

Av Ronja Olsson - 24 augusti 2015 08:42

Ja, som sagt Barbie är här. Vi som är helt sjuk i huvudet båda två hittar på en massa galenskaper. Festat, grillat, åkt motorcykel, kört till Göteborg, sovit på hotell, liseberg och nakenbad i Vättern. Vi har gjort mer. Men behöver jag säga nå mer? När väl min bil började fungera igår så skulle jag köra oss från Göteborg till Jönköping, tar fel väg och hamnar på den mot Malmö. .. I Varberg fattade jag att vi åkt fel.. Det blev en intressant roadtrip. Juste polisen hade fått ett anrop på min bil så blev stoppade med blåljus och sirener. Haha. Kanske inte var så populärt att bada näck i Vättern o sen köra bil. För lagligt hade jag kört :)

Av Ronja Olsson - 19 augusti 2015 12:10

På måndag börjar allvaret igen, föreläsningar och mycket att göra. Jag kommer läsa 6 kurser den här hösten, 2 som jag inte klarade förra året, 2 som är obligatoriska och 2 som jag valt att lösa utöver. Det kommer bli tufft men jag tror att jag kommer att fixa det! Så, börjar hösten med Praktisk svenska, psykologi och Hälsa och hälsofrämjande vård. Woop de låter ju kul. Eller inte. Haha

Troligtvis kommer Barbie imorgon och stannar en vecka eller så. VIlket betyder partey och en massa knas innan skolan börjar. Vilket ska bli galet kul! Hitta ingen bild på mig o barbie men hittade på hennes son - go Berra ??

Av Ronja Olsson - 17 augusti 2015 22:12

+ bälte , kofta, o smycken :)

Av Ronja Olsson - 17 augusti 2015 21:50

Av Ronja Olsson - 17 augusti 2015 10:01

Har jobbat hela helgen, varit på Medinas spelning i Eksjö, vaknade upp med den stora lägenhetsbranden i Eksjö då jag sov över hos J. Igår efter jobbet åkte jag till Jönköping för att träffa Svea och visa henne Jönköping och Campus. När jag väl kom hem, hade landat och andats lite så däckade jag och vaknade nu, 12h senare. Snacka om att kroppen var slut. Ska städa upp här hemma, äta, massera min fot som är lite grinig då jag hade bråttom till stationen igår och klev snett ned för en trottoar och vred till. Skakade lite o fortsatte gå, vilket man kanske inte skulle gjort. Idag gör den ännu ondare. Jäkla skit och knät låste sig 3g igår också. Vad är felet på mig?
Tyvärr blir det ingen boxning ikväll då jag ska iväg på Buddy mingel och träffa alla utbytesstudenter och buddys det börjar vid 18 likaväl min träning. Men efter lite liniment och massage, gör vristen fortfarande ont går jag ner till gymmet och kör armar. Annars så ska jag ta ut en 2km sträcka och testa min kondition, värma upp med 1km och sen klocka 2km :)

Av Ronja Olsson - 12 augusti 2015 20:23

Måste blogga innan jag tar en dusch, haha fräschast. Vaknade runt 14, kom hem vid 8 så det blev iallafall 6h sömn. Åkte ut till stallet efter jag ätit lunch och försökte mig på att ta in Madonna som njöt av vädret och inta alls ville komma in. Försökte allt, godis, valla till grinden, leka, trötta ut, sätta mig i gräset o vänta. Men nej, hon var inte på humör. Men hon höll sig hela tiden i närheten av mig men direkt när jag var nära så stack hon. Så hon fick vara, åkte hem och bytte om istället och gick ner till klubben och tränade. Sparring idag 6x3min, Joel var den enda som kom ner förutom tränaren o en liten kille så vi körde alla 6 ronder . Efter 3 höll jag på å dö o fjäskade fram vila i 5 min ;) haha. Det är både kul o jävligt jobbigt att köra med han då han är southpaw och jäkligt lång så jag lär träna på att hitta rätt distans och ta mig in på något sätt. Avslutade med fys, där jag fjäskade (eller myglade som min tränare sa) till att istället för att göra armhävningar med fötterna på en stol och med romerska ringar, gjorde jag dem vid sidan om på knäna. Tjockis som jag är. Men hellre art jag gör något korrekt teknisk än inget. Vägde mig också, fortfarande för tung för att jag vågar säga min vikt till er, men när jag var hos dietisten sist och vägde mig så stod den på 3.5kg mer än vad den gjorde idag. Ändå har jag haft en vecka "cheat" o ätit mer än jag borde. Nej nu dags för dusch o sen gaming köpte en massa gött igår, kan lägga upp sen, varav gaming headset och gaming mus. Nu jävlar ;) nej nu duscha annars ringer emelie snart o tjatar på att jag ska logga in.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards