brainwildchild

Alla inlägg under januari 2016

Av Ronja Olsson - 27 januari 2016 08:19

Ja det tar tid men jag börjar få upp bloggsuget igen, eller ja, inte idag. Ligger i sängen med feber, halsont o hosta, har absolut ingen ork till något. Men lär pallra mig upp senare och köra till skolan så vi har en gruppuppgift som lär göras idag och imorgon.
Som några av er sett, om ni har mig som vän på fb, så kommer jag o Johan att flytta ihop igen. Vi behövde väl den där breaken på ca sex månader. Närmare bestämt på imorgon (eller idag) så får jag nycklarna, och på lördag-söndag så ska vi flytta allt stort. Jag är överlycklig att vi fick lägenheten, den är på 150kvm. Har nyrenoverat kök, vardagsrum samt ett av sovrummen. De andra två sovrummen är jäkligt okej ändå. Matsalen har hemska tapeter men vackra fönster. Ett av badrummen är nyrenoverat o där har vi dusch, toa samt jacucci!!!!! I det sista badrummet som blir som gästtoa så har vi en toa. I vardagsrummet finns ett välfungerande eldstad, men element finns och värmen ingår. Men kan vara en sjukt mysig mysfaktor med en eldstad. Jag är så taggad! Nej nu ska jag leta förtvivlat efter halstabletter o mirakelkurer mot hosta och feber! Slänger in några bilder på lägenheten.

Följ mig på snapchat för att se mer - Brainwildchild

Av Ronja Olsson - 26 januari 2016 20:09

Av Ronja Olsson - 26 januari 2016 20:06

Något som jag tyvärr plågats med i snart 3 - 4 månader är ryggsmärtor. De gick över när jag fick muskelavslappnande samt smärtstillande. Men jag vill inte att mitt liv ska gå ut på att ta tabletter för att orka med vardagen. Kan varken sitta, ligga, gå eller stå utan att det hugger till. Vikten är en orsak, men enligt läkaren så har jag en sträckning i ländryggen samt skuldrorna som bygger på smärtorna. Hemskt. Hemskt. Avskyr denna smärta. Flytten går i helgen så lär få nya smärtstillande utskrivet för att orka.

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards