brainwildchild

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Lördagen!

Av Ronja Olsson - 10 april 2011 08:14

Mobil bloggade lite igår men här kommer en sammanfattning istället!


Vaknade vid 7 började plugga i massor! Kände även av att jag inte var fullt frisk, snorig och hängig!  

Vid 11 kom Jennifer, jag duschade och fixade mig sen drog vi till Tierp och mötte Kim och Markus!   Har inte träffat dem sen i sommras så det var riktigt kul. Vi typ gick runt i Tierp och snackade! Jag och Jennifer tog 14,56 tåget för att hon inte ville stanna två timmar till!

Åkte hem till Skutskär träffade Jsef som man inte sätt på två år en snabbis, sedan åkte jag och Jennifer med hennes mamma och Markus till A&P, stannade en snabbis sedan åkte vi till Jennifers pappa och käkade grillat! Gött!

Vi tog 19,25 bussen in till stan och hämtade ut biljetterna. Vi såg på I AM NOUMBER FOUR! Helt okej film i min stil, och den kändes verkligen inte som två timmar!  

Vi gick ut till bussen när filmen slutade vid tjugo i elva, vi visste inte vad vi skulle göra, först tänkte vi dra t Bomhus med Sebbe och någon annan som vi träffade men sedan ville inte jag, ch då skrev ja till Natta och Sofi om vi typ skulle ta en promenad eller något! Blev att jag var med Sofi och Jennifer hos en kompis till Sofi, satt och spela något spel, och hade as kul!   

Jag och Jennifer tog en promenad från Berget vid kvart i ett sedan!

Slockna på direkten var så jäkla trött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards