brainwildchild

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Ronja Olsson - 8 mars 2011 19:44

Dagens Inlägg!

Two and ½ men!

Yes, ligger och kollar på 2½ men asså shit vad man kan skratta åt dem! Men sedan har jag en väldigt konstig humor.xD

Vad tycker ni om att de har stoppat filminspelningen av serien pågrund av Charlie Sheens uppförande? ( knarkat, skitit i att komma på inspelningen och mer)

Egentligen skyddar Charlies kontrakt honom men producenterna har fått nog av hans uppförande. 


Idag har jag varit i skolan (no shit!) har jobbat och jobbat känner mig stolt. Börjar komma långt nu på rosettskåpet! Haha venne varför jag gör ett men jag gör ett bra jobb tycker Loic.  

Var ner till stallet och skulle hälsa på Nelson då var Christina där, gick med henne och Nelson ut en stund, så länge sedan man träffade henne! Hon rider och tävlar Nelson, jätte duktiga är dem.  

Eftersom Christina rider Nelson så mycket gillar jag att typ ha med henne när jag tävlar hemma på klubben, även när jag tävlade skol-DM i hoppning med Robin följde hon med. Även en privat träning med Nelson har jag haft med henne, hon förklarar bra och eftersom hon kan Nelson så vet hon hur jag ska göra.  

Satt och pratade och såg på en av Lottas lektioner sedan hjälpte jag Lotta att ta fram hindermaterial till Christinas träning.

Cyklade hem, mamma hade gjort världens godaste fiskgryta mm foodgasm!

Sedan duschade jag och nu pluggar jag lite är nästan färdig med Engelskan sen ska jag fortsätta med 223 sidors häftet!

Nu har mamma varit och köpt en semla till mig! Det är ju trots allt semledagen idag.(Y)

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards