brainwildchild

Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

questiones

Av Ronja Olsson - 8 juli 2012 09:30

(x) Jag är envis.
(x) Jag är petig med musik.
(/) Jag går efter utseendet på tjejer/killar.
( ) Jag skriver poesi.
(x) Jag är emot mobbning.
( ) Jag har en snuttefilt.
( ) Jag sover med lampan tänd.
(/) Jag snarkar
(x) Jag pratar i sömnen.
(/) Jag är bra på matte.
( ) Jag har suttit i fyllecell.
( ) Jag har fler än 3 prickar i polisprotokollet.
(x) Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat.
( ) Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad
( ) Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning.
(x) Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg.
(x) Jag är bortskämd.
( ) Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv.
() Jag har piercingar på andra ställen än öronen.
() Jag har tatuering/ar.
(x) Jag har hållit något av mina femhundrafemtielva nyårslöften.
() Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv.
( ) Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln.
( ) Jag har varit/är tillsammans med en miljonär.
(x) Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig.
(x) Jag har krockat.
(x) Jag skriver fort på tangenterna.
(x) Jag har en hobby.
( ) Jag har sövts ner.
(x) Jag är beroende av något.
() Jag favoriserar personer.
(x) Jag läser.
(x) Jag har humor.
(x) Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag.
(x) Jag har bra självförtroende.
(/) Jag tycker att jag ser bra ut.
(x) Jag har tagit till extrema och kanske inte så smarta metoder för att förändra mitt utseende.
(x) Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt.
() Jag vill plastikoperera mig.
(/) Jag är teknisk.
(x) Jag talar dialekt.
( ) Jag hatar pizza.
( ) Jag hatar tacos.
( ) Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö.
(x) Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover.
( ) Jag har sett mina föräldrar ha sex.
( ) Jag tror på en helt egen religion.
( ) Jag har ofta huvudvärk.
() Jag är lättpåverkad.
( ) Min dotter ska heta Jaméliah.
( ) Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis.
(x) Jag trivs hemma.
( ) Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat.
(x) Jag har fler än 3 riktigt bra vänner.
() Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna.
(x) Jag är trotsig mot mina föräldrar.
( ) Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful.

Kärlek:
(x) Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek.
(x ) Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år.
( ) Jag är förlovad.
(/) Jag tänker förlova mig.
(/) Jag tänker gifta mig.
( ) Jag säger/har sagt "jag älskar dig" även om jag kanske inte menar det fullt ut.

Fordon/ sport:
(x ) Jag har kört bil.
(x) Jag har kört fyrhjuling.
(x) Jag har kört traktor.
( ) Jag har kört motorcykel.
(x) Jag har kört snöskoter.
(x) Jag har kört moped.
(x) Jag är bra på kubb.

Hygien:
(x) Jag målar naglarna.
( ) Jag har snusat/snusar.
(/) Jag har rökt/röker.
(x) Jag tränar.
( ifall något är läääskigt!) Jag biter på naglarna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards