brainwildchild

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Ronja Olsson - 3 april 2013 12:22

Oj glömde bort att jag hade en blogg igår!

Som sagt, igår var min födelsedag! Yeeeey!

Gjorde inget speciellt alls, gymmade på morgonen

Knäböj med stång

Marklyft,

Shrugs

Lite kettleballsövningar

Abductor & Adductor

Mitt arsle strejkar idag!

Sedan tog jag det lugnt, tillagade pannkakor till frukost och njöt av vårvädret.

På kvällningen åkte jag in till stan och tränade på klubben. Hade fått ett blombud dit, vilket gav mig en halv hjärtattack. Kom till klubben (några min försenad) Yanina kommer och ger mig ett blombud och sa att det här kom till mig. Jag halvt förvirrad över vem som kan få för sig att skicka blommor till mig samt stressad över att vara försenad, försöker öppna det lite fort. Hemlig benundrare? Pojkvän? Mamma? Pappa? Kompis? Vem är det ifrån. I ligger tre rosa rosor och ett kort från mamma "Grattis hjärtat på födelsedagen önskar mamma ses snart" Naaaw! Världens bästa mamma har jag!

Sparrades med Carro 4 ronder, gjorde inte min bästa prestation om man säger så.

4 ronder skugg

4 ronder säck

4 ronder hopprep och sedan plattövningar med Daniel. Ett bra pass och jag börjar bli starkare nu!

Hem tog fram vindruvor och skivade apelsiner, mums!

Imorse gymmade jag igen

Bänkpress

Chins

Axelpress

Axellyft

Latsdrag

Sittande rodd

Flyes

Handled och nedre arm

Cyklade tio min tilll nedvarvning.

Sedan åkte jag in till Liidngö centrum och träffade Johanna på "födelsedags"fika. Satt och pratade med henne i två timmar och gick ner till Jernet efter det. Pratade med Suss och Åsa, fick även receptet till den supergoda rödningen jag brukar äta där! :)

Nu är jag hemma och packar mina väskor inför en tripp till Gävle. Ska in till stan snart och shoppa lite samt träffa pappa :)

     


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards