brainwildchild

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Ronja Olsson - 5 maj 2013 21:46

Det är sent och jag är super trött! Varit hos papsen i helgen. Åkte upp på  fredag kväll, Peter hämtade mig i stan och skjutsade ut mig. På lördagen var vi bara hemma, fixade och trixade på gården och jag tog fyrhjulingen på en tur. Avslutade med smask  middag och busade med Peters hund Baloo. Idag åkte vi till Tierp och bytte däck samt käkade. Sedan tog jag tåget ner till Lidingö. Vilade lite och sedan åkte jag till träningen. Träffade Hardy på bussen. Kom dit, vi var de enda där och Arthur skulle ha vårt pass med jag fick Arthurs nyckel  så körde jag och Hardy ett eget pass. Sex ronder skugg x 2min. 7 ronder säck x 2min med olika uppgifter och sedan lite mer säck, två ronder där man arbetar 10 sek vila 10, 20 sek arbete 20 vila. 30sek arbete och 30 vila. 40 sek arbete och 40 vila. Sedan ner likadant och upp ner en gång till. Avslutade med lite styrka.  Godkänt pass men körde inte slut på mig själv. Tillbaka hem. Dammsög och skurade alla rum och tillagade veckans matlådor samtidigt, en stor applåd till mig!!! Så nu har jag matlådor för de nästkommande dagarna och en grönsåpe luktande lägenhet. Himmelskt. Bytte även sängkläder till mina favoriter så nu ligger jag skönt!

Morgondagen är fullspäckad  och nu dags för sömn!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards