brainwildchild

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Ronja Olsson - 16 november 2013 09:39

Så hemkommen från Krakow igår kväll, men efter att jag la ner huvudet i soffan för att se på IDol somnade jag inom 10 min! ... Hahah. Kan börja med det negativa på resan. 

1. VÄRLDENS äckligaste hotell, mögel i badrummet, damm i hela rummet, snuskig dusch, konstiga fläckar på väggarna, äckliga fläckar på sängarna. Jag sov med kläder på och vi tog Carins flip-flops när vi duschade. Vilket jag gjorde endast två gånger på den här resan. Man skippade att både gå på toa och duschade, förutom om det verkligen var kris! 

Huuha! 

2. Dåligt väder. 

3. Mitt knä som hade ont lite här o där. 

4. Vilket gjorde att min axel hade ont. 


Men över till det positiva, 

1. EN helt underbar klass. Har haft så roligt, trodde inte det skulle bli så bra. Det var skratt o flams. Spelade spel, sprang runt på stan.

Jag har haft en bra vecka, men glad att den är över ändå, jag gillar Sverige. Har sett Auschwitz-Birkenau och Schindlers fabrik. Krakow överlag. Slottet Wavel, kyrkor, ghetto, torg. Ja ganska mycket faktiskt. 

Men nu börjar snart en ny vecka och då är det 1 månad kvar till jullovet!!! Så awesome. 


                                                                                 


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards