brainwildchild

Direktlänk till inlägg 24 juni 2015

Jobb vid 03.36

Av Ronja Olsson - 24 juni 2015 03:41

Sitter på jobbet och har 3h och 30min kvar innan jag kan bege mig hemåt. Blev jobb inatt igen då jag byter med en kollega och slipper ett annat pass under sommaren. Så upp senare idag och åka till dietisten också. Jäklar vad jag helt plötsligt har saker att göra. Men på torsdag ska jag slappna av och åka till stallet igen, blir på så bra humör när jag är nere i stallet hos Madonna och rider ut. Så glad att Yvonne hittade mig och jag fått chansen att rida henne. Sedan fick jag hoppa in och jobba fredag-söndag i nässjö då det var kris där. Samt jobbade igår morse 7-12. Cash is King är snart mitt motto. Gå in i väggen kan man göra när man är äldre.

Nej nu ska jag plugga lite innan jag ska iväg och jobba de sista två timmarna efter den här rasten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards