brainwildchild

Alla inlägg den 19 december 2016

Av Ronja Olsson - 19 december 2016 18:56

Tänkte testa att göra julkalenders utmaningen som blondinbella gör just nu. Det blir en liten tankenöt varje dag. Någon dag kanske jag skriver med och annat mindre. Eftersom jag inte såg utmaningen NU okej det är 5 dagar kvar till julafton.. Så tänker jag ändå göra den och köra 24 dagar från och med idag. Då kommer den avslutas när jag kommit halvvägs på min semester på Gran Canaria! Så nu kör vi!


Lucka nummer 1: Vad är din drömbild av julafton i år?

 

Min drömjul är såklart att Johan skulle varit hemma. Vi hade bjudit ned hans familj och min familj för en stor julmiddag och presentöppning. Eftersom vi har ett stort och vackert hem. Tänt en brasa i öppna spisen. Använt min fina disneyservis. Haft mängder med julklappar och hyrt in en tomte som kom med släde. 

 

Men jag tror att min julafton kommer bli lika bra ändå, har ännu inte fått jobb så troligen så sitter jag och mamma i soffan och ser på julfilmer och Kalle Anka och äter god julmat. Är inget fel med det heller. Eller så glädjer jag brukarna på jobbet med god julstämning och har lika kul som förra året. 

 

Bildresultat för julafton

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards