brainwildchild

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ronja Olsson - 11 maj 2011 21:03

I am so in love with his voice!

Av Ronja Olsson - 11 maj 2011 20:31

Kom hem från Jennifer nu, färgade håret men det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig, jag ville ha en väldigt ljus ton på mmitt hår men istället blev det mörkare! Men Mimmi ska köpa en slingmedel åt mig eftersom hon fick låna min som jag hade!  

Det blir säkert bättre, men tills dess kan jag ha så här så farligt är det inte!

Helgen räddad till hälften! Ridning på fredag, as always HOPPNING!

Lördag fortfarande inget men något blir det nog annars cyklar jag nog till Gävle eller något kanske tar ut Inlinesen!   

Och på Söndag ska jag vara med Tessan, cyklar till Äby där hon bor och badar badtunna och har roligt med henne!  


Life is too short to wake up in the morning with regrets.

So, Love the people who treat you right, 

forgive the one s who don´t and belive that everything happens for a reason.

If you get a chance take it,

If it changes your life, let it.

Nobody said it´d be easy

they just promised 

IT WOULD BE WOURTH IT!


   Jag drömmer ju!!!

Av Ronja Olsson - 11 maj 2011 15:30

Som rubriken säger, DET ÄR UNDERBART VÄDER!

Soligt, lite blås bara inget som man irriterar sig på och 15+ i skuggan, visserligen var det 22 i Måndags, men ändå! Fett najss!

Nationella gick nog helt okej, fick hjärnsläpp på två frågor men gjorde dem också så tror att det gick bra och att man får minst godkänt!

Var så trött efter Np att jag somnade på SO, så Jauhari fick slå mig i huvudet!

Efter skolan gick jag och köpte hårfärg och Jennifer är underbar och slänger i det nu!

Solade även 20 minuter, det känns som en evighet när man ligger där!

Och sedan var ajg förbi Mimmi och Neoline!

Väntar på att mamma ska komma hem så ska vi in till min Lill kusin Donny som fyller år idag! 9 år grattis!

Ne nu ska ajg dra och färga mitt hår Gyllen Cendré underar hur detta slutar!;P

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards