brainwildchild

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Ronja Olsson - 6 maj 2011 19:56

Blev inge stan, jag och Jennifer valde att stanna hemma. Ser på Black Out med mamma och Jennifer, vi sitter och dör av skratt!! Men nu slår vi igång IT! Ska se den med Jennifer så kanske den inte är så läskig!

Av Ronja Olsson - 6 maj 2011 18:12

Jätte fin Nelson, lyssnade bra och var förvånats värt kort idag, han brukar vara lång som en Finlands färja men inte idag, det kändes bra. Kanske var bra att ramla av förra veckan!  

Vi red bom övningar idag, en 12 m volt med tre bommar, galoppbåge, trav, båge tre bommar, och så vidare igen! Sedan byte vi ut galoppbågen till en raklinje med två bommar och så skulle man ha tre galoppsprång mellan dem. Han var jätte duktig! 

Han är ju trots allt bäst!  


Skulle haft skräckis kväll med Jennifer men nu värkar det som om hon vill dra t stan med G och Emelie, venne om jag pallar, har inga pengar på mobilen, och kommer säkert va med en massa gävle p12 vilket jag verkligen inte orkar idag!!!


Så vet inte hur det blir riktigt ordentligt, måste ringa pappa angående Crusingen imorgon också, vill veta om jag ska åka buick eller mustang, men håller tummarna för mustangen! 

   

Av Ronja Olsson - 6 maj 2011 13:32

Äntligen helg!  

Skolan var chill, hade Elevrådsmöte så missade typ de två första lektionerna! Hade så mycket att ta upp idag! Men det blir grymt i slutendan. Film på SO, så jävla tråkigt med religon för I don´t care a shit about it. Jag vet inte riktigt vad jag är. Inte kristen, möjligtvis ateist men jag tror att båda gud och djävulen finns inom oss alla. Och att det gör det goda och onda i personer. Jag tror att djävulen är en missbedömd person och tycker faktiskt lite synd om honom. Nåja nog om det! 

PÅ tyskan såg vi Johannes och Daniels grupps film, i början stog det : Denna film är helt random! Vilket den var lite smått! Vi hade en James Bond film och de hade Super kvinnorna eller något sånt, men men båda filmerna var bra!

Följde med Frida Malm när hon skulle handla efter skolan! Haha skit kul var det verkligen!

Nu hade jag tänkt vila tills jag ska cykla iväg till stallet, träning ikväll. Sedan kommer Jennifer och vi ska ha skräckfilms kväll ska se klart på IT, fast vi ska se från början, var livrädd när jag kollade på första delen själv igår. Så hon får göra sällskap idag! Även Chain Letters blir det tror jag!  


IMORGON ÄRE CRUUUUUUUSSSIIINNG!  

Ganska coolt att jag heter Lucky,och betyder tur,i mellannamn!  

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards