brainwildchild

Alla inlägg under mars 2011

Av Ronja Olsson - 18 mars 2011 22:40

Skola ganska lat idag bara en massa slapp lektioner!

På lunchen drog ja och Jennifer och sola, börjar bli ganska brun!  

Sedan åkte jag ner med Evelyn som också solade efter skolan , hon följde med mig ner till stallet, hoppade bana. Sitter hemma hos gunnarsson så pallar inte rita en bild.

Blev inge film evelyn var tvungen att dra riktigt synd eftersom det var en riktigt bra runda tyckt Lotta, jag kände att det var den bästa jag gjort på long time!!!

Fick skjuts av Ann Wistedt dit för att det snöade så mkt, så Farmor och Arne var supersnälla och hämtade mig! Tack!!!  

Jennifer kom vi hade typ "filmkväll" men pratade mer än såg på film, drog iväg till Grillköket och mötte Emelie, Sebastian, Timmy och Stoffe! Drog hem till stoffe och sitter där nu!

Pumpar musik och har allmänt nice! 

Blir väll kvar här ett tag tll tills man blir utkastad.  

Ne nu ska jag trakassera Emelie och Sebastian!  

Av Ronja Olsson - 17 mars 2011 20:13

Vad tråkigt det är att läsa samma sak om och om igen eller hur?

Men för tillfället händer ingenting speciellt, idag var jag i skolan, sedan har jag bara vilat har mått lite dåligt på sista tiden. Har inte velat sagt något men har mått jättedåligt, både psykiskt och fysiskt. Och jag är en människa som inte pratar så mycket, okej nu kommer många som känner mig att protestera men när det kommer till viktiga saker i mitt liv pratar jag inte speciellt mycket om dem eftersom jag hoppas att det ska lösa sig!


Idag var jag till stallet på kvällen, mockade och pysslade med beebiibo! Lekte lite i boxen, gick inte speciellt bra eftersom han är så stor!  

Imorgon ska vi hoppa bana ska bli kul!

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan står C.S.I på tur!

Ciao!

Gammal bild från 2009!

  

Aut Viam inveniam aut faciam!

Jag ska finna vägen eller skapa den!

Av Ronja Olsson - 17 mars 2011 13:06

Sitter i skolan! Har NO, ritar planscher till Projekt dan vi ska ha på tisdag. 

Har tränat med Jesper, Daniel, Johannes och Frida vi ska sjunga då, asså det gick åt helvete vet inte vart min röst tagit vägen!  

Haha på idrotten var det redskaps bana shit är inte bra på de jag!

En lektion kvar efter denna, skönt men sedan måste jag hem och plugga!

  

Oj!

Av Ronja Olsson - 16 mars 2011 19:19

Orkade verkligen inte blogga igår var så jäkla trött!

Igår: Så hade jag studie dag så va med Emelie Persson, vi åkte in till stan och var med sebastian Westlund, träffade Ewe en stund också. Åkte tillbaka till skutskär hämtade ut 9AB skoltröjor, cyklade ner till stallet och myste med min älskade beebizz!   

Tappade upp ett varmt underbart bad, la mig ner och började slappna av skrev Daniel och undrade om han kunde hämta skoltröjorna! Så det var ju bara att gå upp och sätta på sig myskläder. Han hämtade den största lådan, fick träffa isabels underbart söta katter, ska fan skaffa en sådan!!

Sedan la jag mig i badet igen!

Skulle se på Kommisare Späck men somnade igen!


Idag: Var jag i skolan gjorde nationellt prov i biologi! Gick åt skogen! Hoppas på åtminstone ett G. Var med Emelie och Sebastian, kastade ut dem vid 16,00 drog ner till stallet och myste med min beebizz!  

När ja kom hem så väntade mamma med en present till mig!

Ett Vaniljljus! Med en text till en speciell person, fett happy blev jag!!   Nu har Gunnarsson, Emelie och Sebbe kommit tbx men kastar ut dem nu för jag vill bada med mitt nya värmeljus och se på Kommisarie Späck!  


Av Ronja Olsson - 15 mars 2011 14:00

Sitter och snackar vi vilar lite innan vi drar ner till stallet!:)

  

Av Ronja Olsson - 15 mars 2011 14:00

Sitter och snackar vi vilar lite innan vi drar ner till stallet!:)

  

Av Ronja Olsson - 14 mars 2011 19:57

Har duschat, kokat te och smörjt in kroppen med hudlotion dags för lite avkoppling!

Tar det bara lugnt sätter på en film och bara myser med min underbara filt!

Kanske kommer Emelie, Kristoffer och Jennifer sen, men med dem vet man ju aldrig.  

Av Ronja Olsson - 14 mars 2011 15:50

Har nästan ingen blogglust idag är så trött har feber och så!

Har varit i skolan slutade typ vid halv två efter tyskan för att vi hade ingen lärare till sista lektionen! Ronja gillar stort!!!!  

Är med Emelie och Kristoffer nu typ lyssnar på musik och chillar!

Skulle egentligen ner till stallet tror jag åker ikväll!

Saknar ju min beebibooo!!

  

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards