brainwildchild

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Ronja Olsson - 23 augusti 2012 19:55

Så nu har jag varit ute på en PW på 6km, sköönt. Duschat och lagt moi i sängen. Ska läsa lite och sedan sova. Upp imorgon på PW och packa väskan, åker ju upp till gävle imorgon. Sover hos mamma på fredag och sedan på lördag äre cruising! Yeeeeh. Blir nog att sova hos persson eller papi.

Fixar mussen på lördag morgonen. My sweeetie

aja drömmarnas värld närmar sig snart, imorgon tre lektioner engelska, fysik och svenska

 

Av Ronja Olsson - 23 augusti 2012 19:45

Nu vill jag gå på bio!

Vill se snabba cash med hottie Joel Kinnaman.

Magic Mike med gaaahssje en massa snyggingar däriblan Joe Manganiello (handlar om manliga strippor). Woooho

Sedan sk jag nog se Expendables 2. Många bra skådespelare som förhoppningsvis fått ihop en bra film!

Lista på resten jag ska se nu i höst!!

* Hamilton

* Resident Evil

* Hypnotisören

* TAKEN 2 !!! :D

* Breaking dawn part 2

* De fem legenderna

* The hobbit

* Dredd

* Killing them softly

Av Ronja Olsson - 23 augusti 2012 18:30

Treat her like a queen, Fuck her like a slut!

Av Ronja Olsson - 23 augusti 2012 08:15

Så duktig jag är, jag är nog en av de snabbare tjejerna här i världen på att göra sig klar. På en kvart har jag fått på mig kläder, borstat tänder, målat naglarna med strengthener, valt ut smycken och fixat håret. Done and ready for school!   

40 minuter kvar till bussen går, jahoop.

Blev inge PW i morse det regnade och har inte köpt höst jogging kläder och regnjackan jag har vill jag bara ha i skolan.

Så har det slutat när jag kommer hem blir det ett intervallpass med tio minuters upp och nedvarvning.



Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards