brainwildchild

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Ronja Olsson - 31 augusti 2012 18:45

Ain’t no sex like “We ain’t fuck in a while” sex.

Av Ronja Olsson - 31 augusti 2012 16:37

Nu äre fredag igen, det är slut på veckan och dags för fredagsMys!

Absolut! Det regnar och jag har inga läxor, gjorde klart allt i skolan, stnnade kvar en timme extra eftersom det regnade så mycket. Jag kliver absolut inte en centimeter utanför dörren ifall jag inte blir tvingad till det!

Ska kolla på en massa bra filmer, gjort ordning lite "snacks", morotsstavar olika frukter och smoothie. Mm gott!

Imorgon ska jag springa milen, OM, det inte regnar vill säga, struntar i om det är kladdigt och så efter idag men att springa i regn tycker jag verkligen inte om!

Kanske blire bio också? Let´s se ´bout that!

Nej nu ska jag steka blodpudding, som jag har längtat efter det! Goosh kan knappt vänta, kalla mig knäpp. ÄR van med det! ;D

Av Ronja Olsson - 31 augusti 2012 06:36

Alltså, när jag sover själv i en säng då verkar jag vara ett as!

Kuddar ligger utspridda över hela rummet, jag ligger ihopkrupen snett över sängen. Har bytt ut täcket i sömnen till en filt och ja etcetra etcetra. Men när jag sover med någon annan, rör jag bara på mig lite grann, typ ändrar sovställning bara. Sova med mig någon? :D Skämt åsido!

Okej, teet är igång, ska slå på en film, ska åka så att jag är i skolan runt nio så att jag kan få hjälp på coachtiden :)

Två lektioer och slutar halv två, fredagar är underbara! Sedan ska jag bort till Johanna och träffa henne en stund också :) Trevligt trevligt.


Jag saknar dig, jag tänker på dig mer, och mer för varje dag <3

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards