brainwildchild

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Ronja Olsson - 7 augusti 2012 20:59

Din jävla idiot, fattar inte ens att du sårar mig
men tänk den dagen då jag inte står där och du har förlorat mig
den dagen kommer att komma tidigare än vad du tror
du har aldrig uppskattat mig, du har aldrig berömt mig du har aldrig sagt att jag varit bra, du har aldrig litat på mig, du tycker att vad jag än gör gör jag det fel, allt precis allt, du tror att jag är världens knarkarhora, ja om jag inte är det? Vad vet du om det? Jag har försökt att visa dig hela tiden vad bra jag är, jag vill ha uppskattning. Just nu känner jag mig så urusel , vilket jag gör iblandnästan varje dag, men en dag får du igen allt i ansiktet då ska jag visa dig att jag är så mycket bättre än vad du alltid trott

Av Ronja Olsson - 7 augusti 2012 19:45

Jag föll,

jag föll snabbt,

jag var rädd att när jag väl nådde marken,

fanns inte möjligheterna kvar,

nu är jag rädd att när jag väl landar finns du inte där,

jag är rädd att jag inte landar stadigt på fötterna utan pladask på huvudet istället.

Ungefär som när jag såg dig föll jag pladask ner i vad jag inte vet

Då jag kännde något jag inte känt på länge

En känsla av lycka och välbehag

Något jag inte trodde jag hade kvar

Men just nu faller jag

Jag faller långsamt och stadigt

Inväntar alltsammans långsamt och försiktigt

Förundrad och nyfiken

Men som man ibland säger

Visar tiden alla svar

 

Av Ronja Olsson - 7 augusti 2012 15:38

Nu blev det fullrulle här hemma, pappa ringer och säger att vi ska ut ikväll och lyssna på blues. Måste få in lite ny musiksmak i mig ;) Haha,

Så ränner ut på 3km nu istället.

Väntar fortfarande på läkarbeskedet men vet nog vad dem säger så har lite mer att göra ikväll eller imorgon :)

Funderar på att skita i att åka upp imorgon om pappa kan ta upp klänningen till faster för har träning på Linnea som jag skulle vilja gå på, så att jag åker upp på fredag istället då det är sommaryra och spenderar helgen i gävle. Tänker fortfarande och hjärnan går på högvarv. Ut i motionsspåret med mig!


Av Ronja Olsson - 7 augusti 2012 12:40

Så tisdag och hälften klart.

Väckte pappa runt 6 och sju kom jag iväg på en 40 minutare. Blev intervaller för att få igång flåset på 5km och tar 3km ikväll. Varit till läkarn och väntar på svar. Beställt tid med Johanna, spruta och sjukgymnast på samma dag great!

Lunchen står på spisen, bacon med kryddad kesella har ingen motivation eller insperation. Imorgon blir det uppfärd till gävle.

Nu ska jag göra någon nytta och göra det lite finare här hemma!

 


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards