brainwildchild

Direktlänk till inlägg 4 september 2012

om du inte finner mig intressnt, vänd om och hitta något annat, men du kommer nog inte hitta något bättre

Av Ronja Olsson - 4 september 2012 22:27

Några få ord, är trött och mitt ass skriker av värk!! Kan knappt sitta och inte gå! Men vill man så kan man. Persson var försenad men efter det kom vi ut på 5km hon döende men ganska bra av henne att ibte ge upp. Andra gången hon "tränar"
kung fu panda in my <3 4ever

 
 
Ingen bild

n

4 september 2012 22:29

ville du byta ifrån natur i början, i första ring?

Ronja Olsson

5 september 2012 13:31

jag förstår inte riktigt, jag har aldrig ångrat mitt val av naturvetenskap, eftersom jag vill bli läkare och även om jag inte blir det så har jag många möjligheter efter gymnasiet ändå. Visst kan det vara jobbigt med mycket plugg men jag har som sagt valt det själv och får på så sätt skylle mig själv :)

 
Mikael

Mikael

5 september 2012 08:08

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

http://forum.modekampanj.com

Ronja Olsson

5 september 2012 18:56

Hej, jag är absolut den mest okunnigaste personen inom mode. jag struntar totalt i vad jag eller vad andra har på sig så jag är nog inte den bästa att få hjälp ifrån i den fronten . :)

 
Ingen bild

n

5 september 2012 19:02

De är de jag undrar, blir de för jobbigt?
Jag går i ettan på John Bauer natur, och funderar på att byta till Ekonomi, tror de är värt de?
Jag har ingen aning vad jag vill bli, och känns lite fel att plugga sönder i tre år.

Ronja Olsson

5 september 2012 19:12

Jag skulle fortsatt på natur om jag var du, men om du verkligen känner att du inte orkar med tempot eller allt plugg så ska du såklart byta. Men testa i en månad eller två, håller du stadig takt på lektionerna och jobbar så behöver du inte "plugga sönder" :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards