brainwildchild

Alla inlägg under september 2012

Av Ronja Olsson - 30 september 2012 17:42

I did it, We did it! Woooohooo! I´m done!!!

Ja som ni förstår gick det awesome på loppet idag, inte bästa tiden dock men eftersom det var mitt första lopp någonsin och faster hade ont i höft och knä. Var vi glada att vi kom runt utan att dö. Jag hade en massa energi i slutet av loppet och sprang zick-zack, sidohopp, höga knän, spark i rumpan. Och jaa en massa ¨sådana sätt att springa på och de andra deltagarna blev nog peppade och på bättre humör när de såg tjockisen (mig) vara full och energirik. På upploppet försökte jag spurta så mcket jag kunde men det var så slaskigt och halt så jag gjorde mitt bästa åtminstone.

Kan glädjas med att jag kom på plats 4488 placering av ungeför 5-6 kanske 7000 löpare. Vilket jaa, inte den bästa placeringen men jättebra med tanke på min kroppsform och dåliga kondition! I´m happy - Då är ni glada!!!

Farmor bjöd på mat och nu har de åkt hem och jag ska bara ligga och lata mig och tat lugnt :)

 


Av Ronja Olsson - 30 september 2012 12:15

I’ma be what i set out to be without a doubt undoubtedly. - Eminem

Av Ronja Olsson - 30 september 2012 08:21

Ja idag gäller det, det spelar ingen roll vad jag får för resultat bara tanken att jag gjort det här är helt otroligt.

Nu ska jag äta frukost och sedan göra lite läxor i väntan på Faster som kommer senare idag.

Så klart kommer ett inlägg senare, om jag dog, om jag är lycklig och glad eller om jag är svinförbannad

Stay tuned!

Av Ronja Olsson - 30 september 2012 00:00

Av Ronja Olsson - 29 september 2012 16:01

Nu är jag hemma i igen, blev en lite längre tripp på fredagen än vad jag had trott. Blev lite party med Anton och Poppiz. My guuuyzz! Love yah all!

Aja kul hade man och träffade några nya helt crazy people too.

Nu ska jag ladda upp inför loppet imorgon, har lagt fram alla saker och nu tänkte jag att jag bara ska ta det lugnt idag, njuta av det dåliga vädret (= filmmyyys!!)

Lite läxor ska även bli klara!

Tänk att för ett halvårssen fick jag en startplats till Lidingö tjejlopp, jag kollade på faster och frågade om hon inte var klok och sa att jag ALDRIG skulle klara banan och orka mig igenom den. Men se där hade jag fel! Ett halvår senare :

  • Tio kilo lättare (kanske lite mer)
  • Jag orkar visst inte springa 1 mil i sträck men 5-6 km får jag till.
  • Jag mår mycket bättre!!

Tänk att en present kan dra med sig så många fördelar! Det är otroligt!

Visst har jag 16kg kvar till min målvikt men som man sjunger VI ÄR PÅ GÅNG, VI ÄR LADDADE VI ÄR TÄNDA


Av Ronja Olsson - 29 september 2012 10:00

submitted by summer-whore

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards