brainwildchild

Direktlänk till inlägg 7 september 2012

questiones

Av Ronja Olsson - 7 september 2012 18:15

Har du pojkvän? - nej

När var det senast du hade sex ? -  typ en månad sen
Hur många gånger har du varit kär? -  1
Har du blivit dumpad? - Ja
Har du dumpat någon? - yees
Är du romantisk? - det tror jag
Kärlek vs sex? - Båda
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - ja
Vad faller du för hos killar? - leendet, deras charm, personligheten och om de har snygg rumpa!
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? -  ja om man kan få det att fungera och ha seperata liv fast att man är tillsammans 
Har någon varit otrogen MED dej? - Ja
Har någon varit otrogen MOT dej? - nej
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? -  njaae beror på om jag ska behålla det eller inte
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? -  när du själv känner för det, men man ska aldrig bli pressad eller tvingad. jag förlorade min oskuld vid 12 och det var mitt egna val

Har du haft trekant? yees yees

Har du haft gruppsex? yees

Har du haft analsex? yees

Har du haft sex med mer en kille på en och samma dag, alltså vid olika tillfällen? nope

Vilken storlek vill du minst ha på en kuk? spelar ingen roll, klarar kille av att hantera den och göra det skönt för mig skiter jag i det

Har många orgasmer har du fått som mest under sexakten? oj... ingen aning faktiskt

Hur många timmar har du haft sex i ett sträck? venne

Hur ofta vill du ha sex? haha,varje dag, haha nejdå när det är rätt tillfälle och med rätt person

Har du haft sex med mer än 50 st, gäller även förhållande? haha,neeeeeej!!

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en tjej? har redan gjort det, men inte riktigt min grej

Vilken är din favoritställning? doggystyle

Hur gammal är den äldsta/yngsta du varit med, välj åldern som killen är idag och inte då när ni hade sex? äldsta lite för gammal.. yngsta 92:a

Suger du kuk och tar du i så fall satsen i munnen? yes

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards