brainwildchild

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Ronja Olsson - 31 januari 2014 07:12

Jag är verkligen den sämsta personen i världen på att blogga och säger att man ska börja igen men gör det inte... Men allt går framåt, snart är det sportlov, det skall spenderas i Eksjö hos min kärlek, därefter är det tre veckors APL vilket kommer spenderas på samma sätt, därefter är snart tredje året slut och jag tar studenten, det är helt otroligt. Snart står jag där och sjunger och firar att jag är färdig med gymnasiet, när jag flyttade till Stockholm 2011 kändes det som en evighet fram tills dess, men nu är jag här, nu är jag snart i mål. I helgen ska jag ut till pappa, blir att övningsköra samt lite halkbaneträning på sjön. Fun! Min kärlek är i Boden och lär sig om vapen,,, men han kommer hem igen nästa helg, som jag längtar efter honom. Idag är det engelska prov som jag kom underfund med iförrgår, haha, hade totalt glömt bort det men ska nog gå bra. Får ha lite papper med oss med fakta och källor :) Igår tränade jag ett jävla långtpass, först 40 min armar, därefter 50 in boxning. och en PW på morgonen på 20 min. Så idag är jag mör och tar det lungt, imorgon tänkte jag skugga i snön träna ute hos pappa. 

Åker ut till skogen vilket betyder att jag inte har internet eller täckning på mobilen!!!

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards