brainwildchild

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Ronja Olsson - 2 februari 2015 12:34

Som rubriken säger, var och hämtade ut mitt paket från comhem med routern så nu fungerar mitt internet. Igår tog det slut på mobildata, så snacka om att jag blev glad imorse när jag fick smset att hämta ut paketet! Haha! Så nu blir det nog bättre uppdatering här på bloggen. 


Har gjort mycket idag, skaffat gymkort igen. Dags att börja träna, i varjefall 1 gång per dag ibland 2 :) Så bra, för jag kan träna i jönköping och på alla nordic wellness i hela sverige!! Blev även inringd för jobb idag, härligt! Tänker att jag försöker jobba 4-10 dagar i månaden. Beror på plugg och annat. Då får jag nog till en bra summa till sommaren. Fick även ett samtal imorse om ett sommarjobb, ska på intervju nu på onsdag. Då jobbar jag på ett serviceboende i Jönköping med funktionshindrande. Känns kanon. Erfarenheter är jättebra att ha till jobb sökande som sjuksköterska sen. Nästa sommar är jag undersköterska, så då blir det troligtvis att söka jobb på sjukhuset! :)


Allt löser sig, om man ger tiden till det. Tiden läkar alla sår och nästan alla problem. Jag hoppas på det. 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards