brainwildchild

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Jag ska lita på roger

Av Ronja Olsson - 12 augusti 2012 20:44

Gårdagen var oförutspådd och ofantlig rolig. Började med att umgås med Sofi och Stefan i några timmar, fotade dem och snackade med Sofi. Därefter runt 8 åkte jag ner på stan. Mötte upp Jennifer, Sofie och Mollie. Jag som var utsvulten var tvungen att ta en pizza (förlåt förlåt kroppen) men pizzeria sallader är ju kasst!

När vi funnit Emelie tog vi en runda på sommaryran, försökte få min jävla handske, men icke sa nicke!

Upp till Jennifer och chillade, spelade "spel" och smuttade lite. Jesper och Niklas kom upp men tyckte nog vi var as tråkiga och stack, vi blev kvar en halvtimme till och sedan gick vi ner på stan. Träffade folk, emelie och jennifer käka donken, jag och sofie satt ute och snackade istället. Röjde runt lite på stan och tog 2 bussen hemåt skutskär. Emelie sov hos mig, och det visade vi hela huset, i nästan två timmar spårade jag och Emelie runt, det var kung fu fightning, mamma och torbjörn var igång på kittleattacker och skulle få in mig i ugnen och tillaga mig. Emelie och jag hoppade runt och störde mamma till bristningsgräns. Visst är vi snälla när vi är uttråkade?

Idag har jag bara legat inne och inte gjort något nyttigt alls utan har fått en förkylning, har jätteont i halsen och hostar stupikvarten. Därav min bristande längtan på sattyg och liknande. Vill försöka träna imorgon med boysen så. Bara göra det bästa av allt och se på e massa bra filmer istället!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Olsson - 25 april 2019 11:27

Det är nu dags för mig att avsluta ett kapitel i livet som varit lika fartfylld som en berg-och-dalbana. Lika energirik som ett flak redbull och två burkar koffein piller. Lika känslosam som grinfilmerna på tvn. Lika erfarenhetsberikade som den tjock...

Av Ronja Olsson - 20 mars 2018 17:03

När ska politiker, chefer och dessa högt uppsatta män och kvinnor förstå? Hur viktigt det är att alla arbetare på golvet är de som styr, eller inte styr riktigt men som leder och som driver Sverige framåt. Jag jobbar som sjuksköterska på en akutmotta...

Av Ronja Olsson - 20 januari 2018 18:00

Juni C-uppsatsen godkänd. Examen avklarad. En heldag i Österbo med familjen där vi firade mig. Började min anställning på riktigt den här månaden som sjuksköterska på akutmottagningen i Eksjö.                 Juli   Vi hade många ...

Av Ronja Olsson - 10 januari 2018 13:49

Lite sent men har varken haft tiden eller tålamodet att sitta ned och skriva en resum? av 2017. Det var ett år av mycjet förändringar och utvecklingar inom flera fronter. Men det var ett för jävla härligt år! JanuariNyår firades hemma hos Sofies mamm...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Bloggerfly

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards